Gå til innhold

WHO: Ha på munnbind under julefeiringen hjemme

Anbefalte innlegg

Verdens helseorganisasjon råder familier i Europa til å bruke munnbind dersom de skal samles i jula.

https://www.nrk.no/urix/who_-ha-pa-munnbind-under-julefeiringen-1.15291690

Skal dere bruke munnbind inne på julaften?

Anonymkode: bd85f...6d0

Fortsetter under...

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Verdens helseorganisasjon råder familier i Europa til å bruke munnbind dersom de skal samles i jula.

Ja, bortsett når jeg spiser og drikker. Da går jeg minst to meter bort fra de andre, helst i et anna rom. 

Endret av Villanda
Akkurat nå, Villanda skrev:

Ja, bortsett når jeg spiser og drikker. Da går jeg minst to meter bort fra de andre. 

Er jo ingen vits i det da. Er det bare dine aller nærmeste så tilhører dere vel uansett samme kohort? Virker jo temmelig rart å bruke munnbind når en er sammen med egen familie. Hysteri kalles sånt. 

Anonymkode: 51d44...ad2

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er jo ingen vits i det da. Er det bare dine aller nærmeste så tilhører dere vel uansett samme kohort? Virker jo temmelig rart å bruke munnbind når en er sammen med egen familie. Hysteri kalles sånt. 

Enig med deg hvis det kun er ens nærmeste. Vil ikke si jeg er hysterisk. Jeg følger bare reglene.

Annonse

51 minutter siden, Villanda skrev:

Enig med deg hvis det kun er ens nærmeste. Vil ikke si jeg er hysterisk. Jeg følger bare reglene.

Ja, mente ikke at du var hysterisk, men ledelsen. Kan forøvrig aldri tenke meg at Erna, Høie, & co sitter med munnbind på julaften. 

Trudde jeg endra og tilføyde i sted, men det må ha gått for lang tid eller jeg ble avbrutt: Jeg leste ikke overskriften godt nok. Svarte bare på spørsmålet "Skal dere bruke munnbind inne på julaften?"

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var da måte på til regelrytteri.

Trudde jeg endra og tilføyde i sted, men det må ha gått for lang tid eller jeg ble avbrutt: Jeg leste ikke overskriften godt nok. Svarte bare på spørsmålet "Skal dere bruke munnbind inne på julaften?"

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er jo annerledes for dem som bor der, de jeg skal være hos kommer ikke til å bruke munnbind.

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det blir ikke aktuelt, men det blir ikke noe klemming og håndhilsing og jeg kommer ikke til å sitte tett med andre enn mannen min og ungene mine.

De eneste som vil følge dette er de som allerede er flinkest. Det hjelper ingen ting i de gruppene som virkelig burde ta seg sammen.

Derfor tror jeg det er lite hensiktsmessig av WHO. Jeg tror nesten flere vil falle av lasset. 

Annonse

Nei, vi skal ikke bruke munnbind hjemme. Eneste grunn til det måtte være dersom en av oss i huset føler seg litt groggy på julaften. Da er vi 6 personer i huset + mine 2 foreldre som kommer på besøk. Men vi satser på å holde oss friske alle 8 🙂 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...