Gå til innhold

Ny mailadresse. Hvor opprette?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Tips til hvor en enkelt kan opprette en ny mailadresse, gratis? Utenom hotmail og google

Endret av Villanda
eksklusjonskriterier
Skrevet
6 minutter siden, Villanda skrev:

Tips til hvor en enkelt kan opprette en ny mailadresse, gratis? Utenom hotmail og google

Jeg har en live.no adresse, men den ligger vel egentlig i hotmail-gruppa den også, under Outlook-paraplyen.

Skrevet
Akkurat nå, Lillemus skrev:

Jeg har en live.no adresse, men den ligger vel egentlig i hotmail-gruppa den også, under Outlook-paraplyen.

men kan man ha den i tillegg til vanlig hotmail? Opprette uten beskjed om at du allerede er bruker, eller så?

Skrevet
Akkurat nå, Villanda skrev:

men kan man ha den i tillegg til vanlig hotmail? Opprette uten beskjed om at du allerede er bruker, eller så?

Aner ikke - det er jo bare å prøve. :) 

Skrevet
3 minutter siden, Lillemus skrev:

Aner ikke - det er jo bare å prøve. :) 

Ja det er jo det. Bare husker jeg har prøvd noen steder uten å få det til av en eller annen eller flere grunner.

Skrevet

Ok. Gadd kikke litt selv. Denne må være perfekt for meg hvis det skulle ta litt av "Det er også begrensninger på hvor mange e-poster man kan sende per dag" 🤣

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...