Gå til innhold

Hva tenker du om munnbind, og å ha på det når man får levering på døren?

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst til å ha på munnbind når jeg får varer på døren. Dersom du drev med levering, ville du tenkt att jeg var syk? Jeg vil jo ikke skremme budet. Men samtidig så vil jeg føle meg trygg. 

Hittil har jeg løst dette ved å si de skal legge varene foran døren, og att jeg henter varene når de har gått. Men jeg må åpne døren, og noen stormer jo rett mot meg slik at avstand blir vaskelig. Mange forstår heller ikke norsk så godt.

Anonymkode: 2b870...143

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dersom du drev med levering, ville du tenkt at jeg var syk? Jeg vil jo ikke skremme budet.

Før koronaens tid ville jeg nok trodd at du enten var syk eller var blitt avbrutt i en eller annen aktivitet  som gjorde at du måtte ha det.  

Akkurat nå er det så mange som går rundt med munnbind at jeg tror de færreste ser noe skremmende i det. Det er jo budet som blir beskyttet, og det må da være bra. 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har lyst til å ha på munnbind når jeg får varer på døren. Dersom du drev med levering, ville du tenkt att jeg var syk? Jeg vil jo ikke skremme budet. Men samtidig så vil jeg føle meg trygg. 

Hittil har jeg løst dette ved å si de skal legge varene foran døren, og att jeg henter varene når de har gått. Men jeg må åpne døren, og noen stormer jo rett mot meg slik at avstand blir vaskelig. Mange forstår heller ikke norsk så godt.

Her setter de varene foran døren, ringer på å går. Dette gjelder MENY. Evt ville jeg bare sendt butikken en epost på forhånd. Hadde ikke tatt i mot noen uten munnbind på i disse dager

Anonymkode: 5dfd5...3f1

Nicklusheletida

Betyr det noe hva budet tenker ?

Da jeg fikk noe levert på døra her om dagen, tok jeg på munnbind før jeg åpnet. Jeg kan  tenke meg at budet bare setter pris på det og hvis han tenker noe negativt om det, så får han bare gjøre det. Her i Oslo bruker nesten alle munnbind. 

Annonse

14 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Betyr det noe hva budet tenker ?

Da jeg fikk noe levert på døra her om dagen, tok jeg på munnbind før jeg åpnet. Jeg kan  tenke meg at budet bare setter pris på det og hvis han tenker noe negativt om det, så får han bare gjøre det. Her i Oslo bruker nesten alle munnbind. 

Nei, det var bare slik at jeg selv kanskje hadde blitt usikker. Er han syk, type hadde jeg kanskje tenkt. Vedkommende skal jo også ta med flasker herfra. Men jeg tror jeg tar det på, så får han spørre om han lurer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...