Gå til innhold

Covid-jula 2020

Anbefalte innlegg

6 timer siden, Nicklusheletida skrev:

Vi får heldigvis komme inn på mandag etter kl 16.00. Så vi må kjøre dit etter jobb og kommer inn sent på kvelden. 

Det jeg er livredd for er at han skal dø før vi rekker å se han. Han er så svak så svak. 

Dersom han er så dårlig, så er det jo meningen at sykehjemmet skal legge til rette for besøk - selv i en periode hvor det ellers er mye restriksjoner.  Dere har sikkert funnet den løsningen som er mest hensiktsmessig, men jeg synes det er kritikkverdig at du skal gå og lure på om du rekker frem. Du burde ha fått besøke ham i morgen. 

Fortsetter under...

10 timer siden, mariaflyfly skrev:

Tusen hjertelig takk til de høye herrer som sitter på sitt trygge hjemmekontor og har nekta skolen å drive hjemmeundervisning den siste uka før jul, til tross for at smittevernet ble betydelig stramma til ellers i hele byen. Takk for at dere ikke anser det som nødvendig å ha samme krav til smittevern i skolen som i samfunnet før øvrig - især når det er snakk om at elevene er nesten voksne. Takk for at dere gambla på at det skulle gå bra fordi det var så få dager igjen til juleferien, det må jeg si var en skikkelig god idé! 

Så enig! 

Nicklusheletida
1 time siden, frosken skrev:

Dersom han er så dårlig, så er det jo meningen at sykehjemmet skal legge til rette for besøk - selv i en periode hvor det ellers er mye restriksjoner.  Dere har sikkert funnet den løsningen som er mest hensiktsmessig, men jeg synes det er kritikkverdig at du skal gå og lure på om du rekker frem. Du burde ha fått besøke ham i morgen. 

Det er ikke sikkert at mine tanker rundt dette er realistiske tanker. Dette er tredje gangen på et halvt år at han har vært innlagt på sykehus, men jeg har aldri sett han så tynn og skrøpelig som nå siste gangen han ble innlagt. Legen sa at hun har tro på at han skal komme seg igjen. Han fikk delir denne gangen pga flere ting mener hun. Uttalt hjertesvikt, underernæring og kanskje medisinene (det siste er usikkert) Hvis det skal være noe håp nå, må han i hvertfall mye opp i vekt. Og for å gå opp i vekt, må han i hvert fall sette en ny botoxspsprøyte i halsen hver gang han begynner å kaste opp. Det blir ventet for lenge.

På 19.12.2020 den 12.32, Nicklusheletida skrev:

Fy fader for noe dritt ! 

Dette året har vært pyton. Min far havnet på sykehus for halvannen uke siden fordi han fikk en forrvirringstilstand av hjertesvikten sin. Der var det besøksforbud. 

I går ble han.overført til korttidsopphold på sykehjem. Planen var å besøke han i dag, men nei det får vi ikke lov til . Nå er han i karantene fordi han har vært på sykehus :(

Slettet innlegget etter at jeg leste videre og så at dere fikk komme inn likevel. Håper det går fint med han ❤️

Endret av Kayia

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...