AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 Del Skrevet 19. desember 2020 På slutten av 80 tallet fikk jeg en bra jobb som jeg trodde var min fremtids jobb. Min eksmann fikk ikke drømmejobb, men bra jobb på samme sted og vi flyttet langveis (nærme begge våre familier). Vi jobbet der i to år og plutselig en dag fikk jeg vite at jeg ikke fikk fornyet vikariat. Min mann trakk seg med en gang og da jeg krevde svar fikk jeg vite at alle ikke var fornøyde. Jeg hadde ingen anelse. Nå har det gått 30 år og med min livserfaring kan jeg si at dette ble håndtert særdeles dårlig. Jeg fikk en brå opplæring i hvordan man ikke behandler andre mennesker. Vi bodde noen år til, men flyttet siden tilbake dit hvor vi hadde bodd før og har bodd der siden begge to selv om vi ble skilt for ca. 20 år siden. Jeg har tenkt voldsomt mye på dette de siste dagene. Tankene kverulerer og jeg har surfet på nettet på arbeidsstedet og gamle kollegaer der fra. Jeg er fornøyd med mitt liv og den vendingen det tok, men jeg har hatt store kneiker i livet inn i mellom. Jeg fikk et sjokk den gangen og selvtilliten var langt nede. Nå begynner jeg å tenke på søvnproblemene som begynte da. Jeg tenker på hvor mye dette påvirket meg og hva det har betydd for livsveien videre. Jeg reagerer sterkt i konfliktsituasjoner og jeg ser at kanskje jeg reagerer for sterkt. Det ble bare verre og verre. Nå har jeg drømmejobben og har hatt i noen år. Der vil jeg bli til jeg pensjonerer meg. Jeg er så opphengt i det gamle rotet og tenker på hvor flaut dette var, ALLE visste om det osv. Dette er angstpreget og hvorfor i alle dager dukket dette plutselig opp nå. Anonymkode: 6ad2a...eec 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/458450-for-tretti-%C3%A5r-siden/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxlime Skrevet 20. desember 2020 Del Skrevet 20. desember 2020 Hva er det du bekymrer deg for ang. den nye jobben, er det at du på et vis dummet deg ut for de andre? For jeg kan med sikkerhet si at ingen av dem tenker på det i dag, de har nok med å tenke på alle de dumme tingene de selv har gjort. Selv gjorde jeg en dum feil på jobben for et år siden og kan tenke på det en gang i blant, men jeg beroliger meg selv med at de andre som fikk det med seg har sikkert gjort sine egne feil og dumme ting som de går rundt og tenker på. Ingen tenker på feil andre mennesker har gjort. Dessuten virker det som du er fornøyd med livet slik det ble uten det første vikariatet, og at du landet drømmejobben etter hvert? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/458450-for-tretti-%C3%A5r-siden/#findComment-4014782 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 Del Skrevet 21. desember 2020 16 timer siden, Maxlime skrev: Hva er det du bekymrer deg for ang. den nye jobben, er det at du på et vis dummet deg ut for de andre? For jeg kan med sikkerhet si at ingen av dem tenker på det i dag, de har nok med å tenke på alle de dumme tingene de selv har gjort. Selv gjorde jeg en dum feil på jobben for et år siden og kan tenke på det en gang i blant, men jeg beroliger meg selv med at de andre som fikk det med seg har sikkert gjort sine egne feil og dumme ting som de går rundt og tenker på. Ingen tenker på feil andre mennesker har gjort. Dessuten virker det som du er fornøyd med livet slik det ble uten det første vikariatet, og at du landet drømmejobben etter hvert? Det er ingen som vet om den første jobben på min nåværende. Jeg gjorde ikke noe dumt, men alle var ikke fornøyde rundt meg i et serviceyrke. Jeg har jo funnet ut i gjennom livet at det skal mye til og mange som har gjort feil som fortsetter og godt er det. Jeg fikk et hardt slag den gangen. Jeg var ung og optimistisk og måten dette ble håndtert på var aldeles forferdelig. Følelsene fra den gangen kom over meg helt plutselig, og det er ikke redsel for at dette skader meg nå 30 år senere. Dette er angstpreget, tvangstanker el., og jeg vil ha dem vekk. Anonymkode: 6ad2a...eec 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/458450-for-tretti-%C3%A5r-siden/#findComment-4014918 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.