Gå til innhold

Hva skal du spise og drikke på julaften ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 22.12.2020 den 12.46, Lillemus skrev:

(...) Dahls ingefærøl til maten, kanskje jeg skal legge en flaske i bilen i tilfelle vertskapet ikke har det? 

På 23.12.2020 den 14.28, Lillemus skrev:

Vi skal ha riskrem og når vi lager selv har vi alltid rørt jordbærsyltetøy som vi laget da vi rørte bær om sommeren. 

På 24.12.2020 den 12.39, Lillemus skrev:

Vossakorv... Det er definitivt en av de få tingene som står på min liste av ting som ikke er egnet som menneskemat. I selskap med oliven og stangselleri. Det smaker jo som blaut islandshest lukter.

Rara 😃😂 Det slår meg gang på gang - vi er sannelig ulike vi mennesker til tross for at man kan komme fra samme sted og være omtrent jevngamle 😃😂 Du høres mest ut som mormor både når du løfter fram riskrem (urk) med rørt jordbærsyltetøy (whaaat), og tar med Dahls ingefærøl i selskap (!) 😂 Det som er smaksrikt og godt derimot, syns du smaker blaut islandshest (som jeg i likhet med Mariafylfly ikke har vært i nærheten av). Nesten bra jeg ikke skal koke for deg og du for meg😃😂

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...