AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 Del Skrevet 23. desember 2020 33 minutter siden, ISW skrev: Jeg kjenner tilfeldigvis flere autister. Dessuten ble jeg vurdert for diagnosen selv, men jeg er visst bare en helt ordinær nerd. Der jeg er helt enig i (også fra egen erfaring) at dette gjør et sosialt liv mer komplisert, synes jeg denne holdningen er altfor passiv. Står det «spedalsk» i panna di så alle skygger unna? Eller kan det være lurt å gjøre som meg, innse at jeg var en idiot som barn men den eneste som kan fikse det er meg selv og komme seg ut av offerrollen? Ditt neste svar til meg blir at det er lettere sagt enn gjort. Klart det er det, men det er ikke umulig. Jeg får det ikke til. Ikke som barn, ikke som voksen. Anonymkode: 7e59a...910 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/458491-hvorfor-f%C3%A5r-de-fleste-det-til-mens-en-mindre-del-av-oss-bare-m%C3%A5-se-p%C3%A5-og-v%C3%A6re-ulykkelige/page/2/#findComment-4015338 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.