Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

12 timer siden, Eva Sofie skrev:

Ja, men jeg tenker det var et godt valg av deg. Bedre valg enn f.eks. den triste julematen til Fjordland. Bare potetene alene er triste etter min mening. Og spagetti og kjøttdeig kan t.o.m. være godt :) Jeg har ikke forsøkt julematen, men jeg forsøkte én gang fårikål og ble svært skuffet, først over potetene, dernest over kjøttet og ved kålen ga jeg opp. Men ellers tenker jeg at Fjordland kan være et bedre (les mer næringsrikt) alternativ enn mye fast food på daglig basis.

Ja, det var godt det. Spiste klokken halv 1. Så spiste jeg ikke noe mer resten av dagen. Det var noe annet en fråtsingen jeg vanligvis bedriver på julaften. Har masse mat altså.

Anonymkode: 09a98...028

48 minutter siden, Villanda skrev:

Ok..Visste ikke, for noen liker jo ikke typisk julemat. 

Spiste pinnekjøtt men følte det var ganske fet mat.... Jeg er egentlig mer glad i pizza, men det er jo ikke noe spesiellt sunnt det og. 

Anonymkode: 53db6...d75

Annonse

Problemet med Fjordland er potetene, de smaker ikke godt. De i skål er bedre enn de i pose. De kunne også godt ha lært seg å steke maten bedre slik att feks medisterkakene hadde stekeskorpe... Og ikke så ut som de var ment for sørlandsfrikasse.

Anonymkode: 09a98...028

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Spiste pinnekjøtt men følte det var ganske fet mat.... Jeg er egentlig mer glad i pizza, men det er jo ikke noe spesiellt sunnt det og. 

Anonymkode: 53db6...d75

Hvis ikke det var for at jeg var på jobb, hadde jeg nok ikke spist middag i hele tatt. 

• Admin avklistret denne emne

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...