Gå til innhold

Beste julaften noensinne 😊

Anbefalte innlegg

19 timer siden, emilie321 skrev:

Tusen takk! Ja, jeg og håper dette fortsetter. 

Fint at du også har hatt en fin kveld.  Det å bli utmattet etter en sånn dag, tror jeg er ganske vanlig for mange. Selv er jeg helt utladet i dag, men det kommer nok også pga mangel på søvn.

Ja, det er nok ganske vanlig. Det er nok lett å tenke at en er den eneste som liksom er sååå sliten, hehe. I går var en bedre dag, men fortsatt veldig sliten. Det er jo ikke kun pga julaften at vi blir så slitne, men det er alle dagene og kanskje også ukene i forkant, og så blir det liksom et slags klimaks når dagen endelig er der. Ville så gjerne bare hvile og sove, men følte jeg ikke kunne tillate meg det. Ville jo framstå som jeg pleier, og gjøre alt sånn at de andre skulle ha det bra. Men når jeg var for meg selv littegrann (f.eks på badet) kom tårene, og det sier for meg en del om hvor sliten jeg var. Tårene bare rant. MEN nå kommer det som var bra! Barna mine så det på meg at jeg var veldig sliten, selv om jeg prøvde alt jeg kunne for å skjule det. Så de sa til meg at jeg kunne gå å hvile meg litt, så skulle de ordne med middagen "Ikke stress så fælt, mamma! Vi fikser dette, gå og slapp av litt du nå" (omtrent sånn). Så det er en av fordelene med å ha voksne barn og å begynne å bli gammel, hehe. Snille, gode ungene mine! 😊 Følte meg en del bedre etter å ha fått hvilt litt og komme til dekket bord. 

Fortsetter under...

15 minutter siden, merida skrev:

Høres ut som du har veldig snille barn som er veldig glad i mammaen sin, og det fortjener du så snill som du er ❤️❤️

Takk, så søt du er! 😊❤️ Må jo bare svare som ungdommen: "Speil!" og "Retur!" Du er veldig snill du også! 😘

Endret av Naana47

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...