Gå til innhold

Skal du noe gøy på Nyttårsaften?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller være hjemme? Kanskje mutters alene?

Anonymkode: 217ba...a33

Skrevet

Ja. Mutters alene med det som er igjen av trygdecolaen. Januar blir hard frem til den 19. Vet ikke om det blir noe på meg før da. 

Anonymkode: df0ff...100

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eller være hjemme? Kanskje mutters alene?

Anonymkode: 217ba...a33

Vi skal være hjemme ja, har ingen tradisjoner for noe annet på nyttårsaften og det er like greit. 

Skrevet

Være med barna. Spise sannsynligvis grøt, pizza og/eller taco. Kanskje møte noen i nabolaget ute på lekeplassen. Vifte med stjerneskudd, oi det må jeg huske å kjøpe.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Mutters alene med det som er igjen av trygdecolaen. Januar blir hard frem til den 19. Vet ikke om det blir noe på meg før da. 

Anonymkode: df0ff...100

Er trygda så dårlig?

Anonymkode: b4c4b...ee2

Nicklusheletida
Skrevet

Skal være hjemme, men tror det blir gøy det også 🙂

Vi har invitert 2 vennepar på kalkun med waldorfsalat. 

Skrevet

Her skal vi i karantene fra i morgen siden ingen direkte fly har fløyet til Norge siden oktober og vi ikke fikk lov til å ta fly med mellomlanding.  Har billetter til i morgen så da blir det strake veien hjem.  

Skrevet

Jeg skal være alene, lage meg noe enkelt, men godt å spise, ta et glass rødvin og finne en film som er akkurat passe morsom og akkurat passe rørende. Jeg gleder meg 😊

Skrevet

Skal få besøk av vennen min. Vi skal lage noe mat og drikke noen øl. Hvis han måtte ha jobbet så hadde jeg vært alene, og det hadde nå vært ok det også. Det er ikke noen stor dag for min del. 

Skrevet

Vi skal være sammen med svigermor (2 voksne barn, mannen, jeg og hun). Har ikke bestemt meny, men mulig det blir hjortesteik + noe annet til veganeren.

Blir nok en helt rolig kveld, tenker jeg.

Skrevet

Jeg/vi skal i et miniselskap 🤗. Blir nok hyggelig til tross for smitteverntiltak 💃

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...