Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Så kjipt. Ble forkjøla i går. Ligget med tørrhoste i natt og litt verkende kropp og litt tett. Inntil i går hadde det vært nesten 4 uker uten smitte her, så med all sannsynlighet er det bare vanlig forkjølelse. Men kan jo ikke ta sjansen så nå får jeg ikke sett ungene i morgen sannsynligvis. 

Hvis jeg ikke er bedre til i morgen skulle jeg bestille test. Herregud jeg gruer meg. Har hørt det er skikkelig ekkelt. 

Noen som har tatt testen her? Lurer på hvor lang tid det tar før jeg får svar? 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/458544-forkj%C3%B8la-og-slikt-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, Glitter skrev:

Så kjipt. Ble forkjøla i går. Ligget med tørrhoste i natt og litt verkende kropp og litt tett. Inntil i går hadde det vært nesten 4 uker uten smitte her, så med all sannsynlighet er det bare vanlig forkjølelse. Men kan jo ikke ta sjansen så nå får jeg ikke sett ungene i morgen sannsynligvis. 

Hvis jeg ikke er bedre til i morgen skulle jeg bestille test. Herregud jeg gruer meg. Har hørt det er skikkelig ekkelt. 

Hei. Jeg har tatt testen. Det er fort overstått og ikke bryet verd å grue seg til.

Ta testen fortest mulig, så slipper du å lure. 

27 minutter siden, Grendel skrev:

Hei. Jeg har tatt testen. Det er fort overstått og ikke bryet verd å grue seg til.

Ta testen fortest mulig, så slipper du å lure. 

Ok. Ja får håpe det går greit. 

De sa jeg skulle se an til i morgen, men hvis jeg blir verre utover dagen så bestiller jeg i kveld. Men jeg må jo være isolert nå, så pappa skal handle for meg. 

Men lurer på hvordan komme meg til restplassen. Jeg har jo ikke bil og kan vel ikke ta buss da?

Endret av Glitter
16 minutter siden, Glitter skrev:

Ok. Ja får håpe det går greit. 

De sa jeg skulle se an til i morgen, men hvis jeg blir verre utover dagen så bestiller jeg i kveld. Men jeg må jo være isolert nå, så pappa skal handle for meg. 

Men lurer på hvordan komme meg til restplassen. Jeg har jo ikke bil og kan vel ikke ta buss da?

Noen kommuner har ett tilbud hvor de kommer hjem til deg og tester, dersom du ikke har noen annen mulighet.

Anonymkode: 48c1a...e2c

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen kommuner har ett tilbud hvor de kommer hjem til deg og tester, dersom du ikke har noen annen mulighet.

Anonymkode: 48c1a...e2c

2 timer siden, Drømmeautomat skrev:

Du kan ikke ta buss, nei. Hvis det er for langt å gå eller sykle må du snakke med de på koronatelefonen om det. Enten kan de ordne transport for deg, eller de kan komme hjem til deg.

Okei. Da får jeg høre med de i morgen. Er for langt å gå dit. Har ikke blitt verre ennå så det er jo positivt. 

Kjedelig å sitte fast inne da, men blir forhåpentligvis ikke lenger enn til tirsdag. Bare det å miste muligheten til å gå på butikken merkes litt. 😛 Skal gå fint da. 

Annonse

3 timer siden, Glitter skrev:

Sykdom som starter med tørrhoste og verkende kropp og eventuelt feber er covid-19 til det motsatte er bevist. Fram til negativ test foreligger bør du følge de offisielle smittevernsrådene. 

Testen er helt uproblematisk. Jeg hadde fryktet at den var mye verre enn den var 😊

25 minutter siden, ISW skrev:

Sykdom som starter med tørrhoste og verkende kropp og eventuelt feber er covid-19 til det motsatte er bevist. Fram til negativ test foreligger bør du følge de offisielle smittevernsrådene. 

Testen er helt uproblematisk. Jeg hadde fryktet at den var mye verre enn den var 😊

Ja, jeg holder meg inne. :) Så får jeg bestille test i kveld eller i morgen. Kanskje like greit å bare bestille med en gang egentlig. Hvis jeg ikke tar testen må jeg jo isolere meg i en evighet. 

Har bestilt test nå, men lurer ennå på hvordan komme meg dit. Står bare at man skal vente utenfor når man har timen. Ikke noe om hvordan komme seg dit. Får vel ringe og spørre når jeg får timen. Forhåpentligvis får jeg time allerede i morgen. 

1 time siden, Glitter skrev:

Har bestilt test nå, men lurer ennå på hvordan komme meg dit. Står bare at man skal vente utenfor når man har timen. Ikke noe om hvordan komme seg dit. Får vel ringe og spørre når jeg får timen. Forhåpentligvis får jeg time allerede i morgen. 

Det kan være lurt å informere om manglende transportmulighet så raskt som mulig, da det kan påvirke hvilken løsning som blir brukt. 

23 minutter siden, frosken skrev:

Det kan være lurt å informere om manglende transportmulighet så raskt som mulig, da det kan påvirke hvilken løsning som blir brukt. 

Okei. Jeg kan ringe i morgen tidlig da. Stod at time blir tildelt første virkedag eller når de får mulighet. 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...