Gjest Niomi Skrevet 27. desember 2020 Skrevet 27. desember 2020 (endret) De siste dagene har jeg kjent på en sterk indre uro. Veldig plagsomt. Har hatt denne uroen fra før, men ikke på langt nær så ille som nå. Det hjelper litt å ta seroquel som jeg har som eventuelt eller å gå tur i raskt tempo, men utenom det er uroen der hele tiden. Føler jeg snart blir gal av det. Er det noe en kan gjøre for at det kan bli bedre? Endret 27. desember 2020 av Niomi 0 Siter
Stormwind Skrevet 27. desember 2020 Skrevet 27. desember 2020 3 timer siden, antidot skrev: De siste dagene har jeg kjent på en sterk indre uro. Veldig plagsomt. Har hatt denne uroen fra før, men ikke på langt nær så ille som nå. Det hjelper litt å ta seroquel som jeg har som eventuelt eller å gå tur i raskt tempo, men utenom det er uroen der hele tiden. Føler jeg snart blir gal av det. Er det noe en kan gjøre for at det kan bli bedre? Det beste til å roe ned et urolig menneske er et annet rolig menneske. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.