Gå til innhold

Feit og frisk - men hvor lenge?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 27 år, 177cm og veier over 150kg. Jeg har vært sykelig overvektig siden 17-18-års alderen, og har ligget mellom 140-150kg de siste fem årene. Jeg har aldri møtt på problemer pga vekten og bortsett fra at visse fysiske aktiviteter tar litt lengre tid, så lever jeg så og si et helt normalt og godt liv. Jeg har aldri hatt helseproblemer relatert til vekten, men tenker jo at på sikt kan det bli vanskeligere. Jeg har ingen motivasjon for vektnedgang, men tenker selvsagt at når dagen kommer at jeg får problemer, så må noe gjøres. 

Jeg har vedlagt bilde av en fetish-modell med ganske lignende kropp som meg. Jeg lurer på, ift kropp, alder og vekt, ligger jeg trygt an i flere år enda, eller begynner tiden å gå ut når det gjelder å ha en bra helse? Hva er mest sannsynelig for plager? Er det forsvarlig å ligge på nåværende vekt fremover, eller bør jeg gjøre noe allerede nå?

Bilde (NSFW)

Anonymkode: 309e2...6a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du bør begynne nå. Selv om du ikke merker noe så sliter det voldsomt på hjerte, knær, hofter m.m. og det har det gjort en god stund. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
På 29.12.2020 den 3.33, AnonymBruker skrev:

Jeg er 27 år, 177cm og veier over 150kg. Jeg har vært sykelig overvektig siden 17-18-års alderen, og har ligget mellom 140-150kg de siste fem årene. Jeg har aldri møtt på problemer pga vekten og bortsett fra at visse fysiske aktiviteter tar litt lengre tid, så lever jeg så og si et helt normalt og godt liv. Jeg har aldri hatt helseproblemer relatert til vekten, men tenker jo at på sikt kan det bli vanskeligere. Jeg har ingen motivasjon for vektnedgang, men tenker selvsagt at når dagen kommer at jeg får problemer, så må noe gjøres. 

Jeg har vedlagt bilde av en fetish-modell med ganske lignende kropp som meg. Jeg lurer på, ift kropp, alder og vekt, ligger jeg trygt an i flere år enda, eller begynner tiden å gå ut når det gjelder å ha en bra helse? Hva er mest sannsynelig for plager? Er det forsvarlig å ligge på nåværende vekt fremover, eller bør jeg gjøre noe allerede nå?

Bilde (NSFW)

Anonymkode: 309e2...6a6

Hvorfor ønsker du å veie så mye? 

Anonymkode: a4899...a1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ønsker du å veie så mye? 

Hva jeg ønsker er så-som-så, det er ikke det som er tema her.

Anonymkode: 309e2...6a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...