Gå til innhold

Håper de finner de 3 siste savnede etter skredkatastrofen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Tenker for familien deres sin del. Forstår det sånn at det er risikabelt å jobbe i området, og at nå er det ikke håp lenger å finne overlevende. Men tenker på hvordan dette må føles for de pårørende av de siste 3 savnede. 

Kan de ha blitt begravet av leirmassene? Forstår det slik at de siste 3 var ute av husene sine da raset gikk. En som luftet hunden, og to som kom seg ut fra huset sitt som var iferd med å bli ødelagt.. 

Anonymkode: 2ae7c...949

Fortsetter under...

AnonymBruker
19 minutter siden, laban skrev:

Selvsagt kan de det.

Jeg tenker på det også. Men har fått med meg at det er sannsynligheter for at kreftene av raset vært så stort at de kan ha dødd ganske fort. Så det har forhåpentligvis ikke blitt liggende mennesker i lang tid ute i kulden. 

De 7 som er funnet var nok muligens inne i bygningene. Mens de 3 andre hadde kommet seg ut. 

Jeg håper på at det er mulig å finne de 3 savnede så fort som mulig slik at familiene får et svar, selv om de egentlig allerede har fått et svar i at de er antatt omkommet. Men de som arbeider med dette kan heller ikke risikere sine egne liv for å finne de. 

AnonymBruker

Leste om at pårørende har et sterkt ønske om at de kan finne de siste savnede.  

Jeg synes at det burde søkes videre, men såklart ikke risikere livet til noen, men jeg mener at de burde forsøke fort å kartlegge på en klok måte hvor disse siste savnede er for familiene sin del, slik at de kan få fred. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...