Gå til innhold

Støttekontakt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man få hjelp i kommunen selv om man går til en behandler på et DPS eller mister man tilbudet hos DPS?

Anonymkode: e160d...1c1

Videoannonse
Annonse
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan man få hjelp i kommunen selv om man går til en behandler på et DPS eller mister man tilbudet hos DPS?

Jeg går til både fastlege, dps og psykiatritjenesten i kommunen. 

Anonymkode: 41a3a...d8c

Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg går til både fastlege, dps og psykiatritjenesten i kommunen. 

Har du gått alle steder like lenge og er det de eller du som bestemmer hvor lenge du får ha tilbudene? 

Skrevet

Jeg har hatt støttekontakt.
Vi var ute og handlet, og hun traff en venn. Det første hun sier til denne vennen er at hun var på jobb. Det var ingen god følelse og stå der. Sa ifra senere om at det ikke var greit. Men fikk til svar at det var jo en jobb, og da måtte hun jo kunne si det. Har ikke hatt støttekontakt siden.

Anonymkode: dbb6d...440

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du gått alle steder like lenge og er det de eller du som bestemmer hvor lenge du får ha tilbudene? 

Nei jeg har gått til dps i ca 4 år nå. Fastlegen har jeg hatt sporadisk kontakt med like lenge men nå er det ca 1 gang i måneden. Psykiatritjenesten i kommunen har jeg hatt avtaler med i et halvt års tid. 

Dersom de tenker at jeg ikke har mer å hente så mister jeg nok tilbudet hos dps eller kommunen. Men det er nok ikke aktuelt på en god stund enda pga pågående behandling og lavt funksjonsnivå.

Fastlegen bestemmer jeg selv hvor ofte jeg vil gå til. Har nylig «trappet ned» fra 1 gang i uken til 1 gang i måneden. Det ble litt mye på en gang. 

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei jeg har gått til dps i ca 4 år nå. Fastlegen har jeg hatt sporadisk kontakt med like lenge men nå er det ca 1 gang i måneden. Psykiatritjenesten i kommunen har jeg hatt avtaler med i et halvt års tid. 

Dersom de tenker at jeg ikke har mer å hente så mister jeg nok tilbudet hos dps eller kommunen. Men det er nok ikke aktuelt på en god stund enda pga pågående behandling og lavt funksjonsnivå.

Fastlegen bestemmer jeg selv hvor ofte jeg vil gå til. Har nylig «trappet ned» fra 1 gang i uken til 1 gang i måneden. Det ble litt mye på en gang. 

Da er det håp for meg også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...