AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 Del Skrevet 12. januar 2021 10 timer siden, Nicklusheletida skrev: Hasj er langt verre enn sex Det er jeg helt enig i, men jeg nevnte dette for å illustrere hvor naive foreldre kan være. 10 timer siden, Nicklusheletida skrev: Men du lurer egentlig ikke på om 18-åringen er en normal ungdom eller ikke? Det var nemlig det jeg svarte på. Jeg tror det er ganske normalt og mer normalt i dag enn da du og jeg var unge. Jeg har svart mange ganger at dette ikke er "unormalt", men spørsmål om moral og etikk. Å ha to elskerinner som ikke vet om hver andre synes jeg er langt fra akseptabelt. Jeg synes min mors pekefinger i ryggen har vært god å ha igjennom livet. 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Min datter overnattet noen ganger hos en venn men da på eget rom og de var gjerne flere som overnattet. Likevel ble fristelsen en gang for stor og denne vennen presset henne til sex. Det fikk ingen konsekvenser for han men en del følelsesmessige konsekvenser for henne i ettertid. Uansett frigjøring (som jeg støtter fullt ut) så er vi kvinner annerledes enn menn, og frigjøring handler om å at det blir respektert på lik linje. Jeg har vært borti saker hvor jenter har følt seg presset til sex, men guttene forsto ikke hva de mente. Jeg er bekymret for unge gutter i dag som blir anmeldt og dømt for voldtekt fordi de visste ikke eller forsto ikke at nei betyr nei. Ts. har ikke svart på, eller forklart noe om situasjonen. Jeg misunner henne ikke. Anonymkode: cdf87...78a 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/458692-normal-ungdom-kupton-og-andre/page/2/#findComment-4018642 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.