Gå til innhold

Verden.

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Tror dere denne verden vi lever i er virkelig? Eller er det en illusjon der ingenting er som det synes å være? Det sies at alt vil bli avslørt, men det har de sagt lenge. 

Skrevet
13 minutter siden, stjernestøv skrev:

Tror dere denne verden vi lever i er virkelig? Eller er det en illusjon der ingenting er som det synes å være? Det sies at alt vil bli avslørt, men det har de sagt lenge. 

Verden er virkelig og ting er stort sett sånn som de ser ut.

Det tror jeg. 

stjernestøv
Skrevet
18 minutter siden, Grendel skrev:

Verden er virkelig og ting er stort sett sånn som de ser ut.

Det tror jeg. 

Ok. Jeg har ventet siden 2012 på bevissthetsskifte, men det er visst noe som har pågått siden da og fremdeles pågår. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke verden vi lever i er virkelig. Jeg tror vi styres som i et dataspill og at storebror sitter et sted med knappene sine og bestemmer hva vi skal tenke, føle og gjøre. Litt som et avansert Sims spill.

Anonymkode: 8855f...00c

stjernestøv
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke verden vi lever i er virkelig. Jeg tror vi styres som i et dataspill og at storebror sitter et sted med knappene sine og bestemmer hva vi skal tenke, føle og gjøre. Litt som et avansert Sims spill.

Anonymkode: 8855f...00c

Jeg tror noe lignende, vi er styrt. Og jeg tror det var aliens som plantet mennesker på jorden, de følger nok med oss. Tror ikke de er helt fornøyd med resultatet. 

Skrevet
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Jeg tror noe lignende, vi er styrt. Og jeg tror det var aliens som plantet mennesker på jorden, de følger nok med oss. Tror ikke de er helt fornøyd med resultatet. 

De har de hatt for høye forventninger.

De kan ikke sette ut et sånn surregjeng og tro alt skal få på skinner. 

stjernestøv
Skrevet
25 minutter siden, Grendel skrev:

De har de hatt for høye forventninger.

De kan ikke sette ut et sånn surregjeng og tro alt skal få på skinner. 

Sant det, vi skulle ha vært mer utviklet spirituellt. 

UtakknemligDiva
Skrevet
5 timer siden, stjernestøv skrev:

Gå ut i kulden tynnkledd så kjenner du at du er en ekte kropp 

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, stjernestøv skrev:

Ok. Jeg har ventet siden 2012 på bevissthetsskifte, men det er visst noe som har pågått siden da og fremdeles pågår. 

Det komme ikke. Like lite som jesu tilbakekomst.

Anonymkode: fd971...7cc

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, stjernestøv skrev:

Hvem er sagt det lenge?

stjernestøv
Skrevet
12 timer siden, 90tallsbarn skrev:

Gå ut i kulden tynnkledd så kjenner du at du er en ekte kropp 

Ja jeg gjorde det i går, men kulde og varme og er en illusjon. Tenk på de som går på ild. 

stjernestøv
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvem er sagt det lenge?

Mange sier det og det står i mange bøker. 

Skrevet
3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja jeg gjorde det i går, men kulde og varme og er en illusjon. Tenk på de som går på ild. 

Det har en fysisk forklaring da, det at de ikke får smerter når de går på glødende kull. Om de stanser og står stille så kommer smertene. Så det at jeg fryser på beina er en illusjon? Heh. 

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Mange sier det og det står i mange bøker. 

Du skal ikke tro alt du hører.

stjernestøv
Skrevet
4 minutter siden, Lillemus skrev:

Det har en fysisk forklaring da, det at de ikke får smerter når de går på glødende kull. Om de stanser og står stille så kommer smertene. Så det at jeg fryser på beina er en illusjon? Heh. 

Ok. Alt her i verden er en illusjon, folk tror på det de er opplært til å tro på. Smerter er og bare en illusjon, tenker på det når jeg har masse smerter. Det virker jo ikke sånn da nei hehe :) 

stjernestøv
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du skal ikke tro alt du hører.

Nei skal ikke det, men plukker opp det som føles riktig for meg. Det er nok ikke riktig for alle. 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Nei skal ikke det, men plukker opp det som føles riktig for meg. Det er nok ikke riktig for alle. 

St noe føles riktig er ikke det samme som at det er sant.

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, stjernestøv skrev:

Da er isåfall alt en illusjon.

stjernestøv
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

St noe føles riktig er ikke det samme som at det er sant.

Det er vel sant for den som tror på det, det vi tror på blir vår sannhet. 

stjernestøv
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da er isåfall alt en illusjon.

Ja det meste er en illusjon, men snart trekkes slørene til side og vi ser sannheten. Det sies det. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...