Gå til innhold

Verden.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
33 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det er vel sant for den som tror på det, det vi tror på blir vår sannhet. 

Nei, sånn er det ikke. 

Anonymkode: fd971...7cc

AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja det meste er en illusjon, men snart trekkes slørene til side og vi ser sannheten. Det sies det. 

Så var det det å ikke tro på alt en hører.

stjernestøv
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så var det det å ikke tro på alt en hører.

Vi får se, vi får bare vente å se :) 

stjernestøv
Skrevet

Nå er det en serie på netflix som heter "Livet etter døden". Tror jeg må se den. 

Skrevet
13 minutter siden, stjernestøv skrev:

Nå er det en serie på netflix som heter "Livet etter døden". Tror jeg må se den. 

Vi så litt på den i går, tja... Noe var troverdig (du vet jo at jeg tror på en del ting), annet virket veeeeldig svindelaktig.

stjernestøv
Skrevet
Akkurat nå, Lillemus skrev:

Vi så litt på den i går, tja... Noe var troverdig (du vet jo at jeg tror på en del ting), annet virket veeeeldig svindelaktig.

Ok. Bra noe var toverdig da :) Skal nok se det jeg og, tror sikkert på det jeg. Forstår ikke hvorfor folk skulle lyge om det heller. 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Ok. Bra noe var toverdig da :) Skal nok se det jeg og, tror sikkert på det jeg. Forstår ikke hvorfor folk skulle lyge om det heller. 

For å tjene penger? For å bli kjente? Fordi de er lystløgnere?

Skrevet
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Det har jo vært masse svindel med sånt for å tjene penger på lettlurte folk, det er ikke noe nytt. Skjedde på 1800-tallet også det.

stjernestøv
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

For å tjene penger? For å bli kjente? Fordi de er lystløgnere?

Njei, jeg har nå selv opplevd mye åndelig og har aldri løyet om det heller, ikke har jeg tjent penger eller blitt kjent heller. 

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, Lillemus skrev:

Det har jo vært masse svindel med sånt for å tjene penger på lettlurte folk, det er ikke noe nytt. Skjedde på 1800-tallet også det.

Bare tenker på alt jeg har opplevd, har ikke tjent penger på det :) 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Njei, jeg har nå selv opplevd mye åndelig og har aldri løyet om det heller, ikke har jeg tjent penger eller blitt kjent heller. 

Det hindrer da ikke andre å lyve om det.

stjernestøv
Skrevet
3 minutter siden, Lillemus skrev:

Jeg har tro på madam Blawatsky, det står til og med om henne i skolebøkene :) Min sønn fikk en femmer på den prøven om det esoteriske, jeg visste mye om det hehe :D 

stjernestøv
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det hindrer da ikke andre å lyve om det.

Forstår bare ikke hensikten med å lyge om det, det er bare det. 

Skrevet
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Noen gjør det for å tjene penger, andre for å få oppmerksomhet. Sånn har det vært til alle tider.

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, Lillemus skrev:

Noen gjør det for å tjene penger, andre for å få oppmerksomhet. Sånn har det vært til alle tider.

Ok. De løy nok ikke de heksene som ble brent, men da ble man jo brent over en lav sko. Dersom man drev med urter osv, sprøtt det der med heksebrenningen 😮 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg nevnte jo nettopp grunnene. Folk lyver da hele tiden.

stjernestøv
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg nevnte jo nettopp grunnene. Folk lyver da hele tiden.

Ok. Jeg liker ikke folk som lyger. 

Skrevet
1 time siden, stjernestøv skrev:

Har ikke sagt jeg liker han, men liker ikke måten han blir behandlet på. 

Kanskje du bør være litt mer opptatt av hvordan han behandler andre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...