Gå til innhold

Hvorfor blir vi som vi blir?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen er spørrende (det har vi meg), noen har svaret på alt selv og noen tror de vet mye bedre enn alle andre selv om de er mye yngre og totalt uten erfaring (selvgode). 
noen er sjenerte og noen gjør mest mulig ut av seg.

Vil si at jeg enda ikke lider helt oh håper jeg holder meg slik i kveld. Men jeg tenker så hele tiden. Hvorfor har jeg nesten bare egenskaper jeg ikke setter pris på? Tenking, grubling, introvert, få interesser, litt monoton 😕 

Anonymkode: 76ed8...67d

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/458713-hvorfor-blir-vi-som-vi-blir/
Del på andre sider

Fortsetter under...

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen er spørrende (det har vi meg), noen har svaret på alt selv og noen tror de vet mye bedre enn alle andre selv om de er mye yngre og totalt uten erfaring (selvgode). 
noen er sjenerte og noen gjør mest mulig ut av seg.

Vil si at jeg enda ikke lider helt oh håper jeg holder meg slik i kveld. Men jeg tenker så hele tiden. Hvorfor har jeg nesten bare egenskaper jeg ikke setter pris på? Tenking, grubling, introvert, få interesser, litt monoton 😕 

Anonymkode: 76ed8...67d

Høres ut som en vond kveld du hadde, men håper du kom helskinnet igjennom den. Selv pleier jeg å komme igjennom slike kvelder ved å fordype meg i litteraturens verden (avledning) eller ved å skrive av meg alle tankene som svirrer i hodet. Det er min vei - men det finnes ingen ensartet fasit og vi må alle finne vår egen vei.

PS: Vil bare nevne at selv om en person er biologisk ung, kan erfaringen likevel være tung å bære - det kommer alltid an på hvor mye hver enkelt har fått pakket med seg i livets ryggsekk. Og motsatt, en eldre person kan biologisk sett ha levd mange år, men ha mindre livserfaring. Antall biologiske år er i så måte en dårlig faktor på livsvisdom/erfaring.

Endret av Eva Sofie

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...