Gå til innhold

Siste forbruksdag, tør jeg? (Haster litt)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har forresten ofte spist fisk siste forbruksdag, det selges jo ofte til halv pris i butikker da. Aldri blitt syk.

Anonymkode: 515fe...cf8

En kommentar: Det er ikke tillatt å selge mat som har passert siste forbruksdag i Norge. Det er derimot lov å selge mat som har passert best før dato. 

5 minutter siden, ISW skrev:

En kommentar: Det er ikke tillatt å selge mat som har passert siste forbruksdag i Norge. Det er derimot lov å selge mat som har passert best før dato. 

En kommentar: Det er SISTE forbruksdag, ikke mat som er passert siste forbruksdag. Forsto du ikke det?, og jo det er fullt lov å selge til halv pris den dagen siden det er SISTE forbruksdag.  Tror du folk her inne er dumme?

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En kommentar: Det er SISTE forbruksdag, ikke mat som er passert siste forbruksdag. Forsto du ikke det?, og jo det er fullt lov å selge til halv pris den dagen siden det er SISTE forbruksdag.  Tror du folk her inne er dumme?

My bad. Jeg driver og glemmer at jeg skal slutte å svare anonyme med velmente råd. 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er i overkant redd for bedervet mat. Har ferske fiskeboller i lake som har siste forbruksdag i dag... Kan jeg spise de?

Anonymkode: 582c1...f4a

Dette er mer enn "i overkant" :) 

Anonymkode: c1536...8a5

21 minutter siden, ISW skrev:

My bad. Jeg driver og glemmer at jeg skal slutte å svare anonyme med velmente råd. 

Hvorfor svarer du når folk vet forskjell på siste forbruksdag og best før? Forstår ikke det jeg. Ingen som skrev noe om etter siste forbruksdag siden alt det er selvforklarende. Men du følte allikevel kallet til å forklare😅En kommentar: Vi er alle anonyme her inne!

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor svarer du når folk vet forskjell på siste forbruksdag og best før? Forstår ikke det jeg. Ingen som skrev noe om etter siste forbruksdag siden alt det er selvforklarende. Men du følte allikevel kallet til å forklare😅En kommentar: Vi er alle anonyme her inne!

Du skjønner at jeg blir litt nysgjerrig på hvem denne ene anonyme brukeren som bare skal slenge dritt til meg er?

En generell leveregel når det gjelder fisk, er jo at det skal lukte fisk, men når det gjelder fiskeboller - det lukter jo j... uansett... ;) Men jeg har aldri hatt bekjentskap med ferske fiskeboller. Derimot har jeg opplevd å bli dårlig av å spise hermetiserte fiskeboller som ikke ble varmebehandlet, og disse var ikke gått ut på dato... Men jeg har en litt ømfientig mage dessverre som raskt reagerer både på det ene og det andre hva det måtte være.

2 minutter siden, ISW skrev:

Du skjønner at jeg blir litt nysgjerrig på hvem denne ene anonyme brukeren som bare skal slenge dritt til meg er?

Nei, men jeg skjønner du muligens har for mye fritid, når du tar deg tid til å svare i tråder som ikke har noe med det ts spurte om. 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei, men jeg skjønner du muligens har for mye fritid, når du tar deg tid til å svare i tråder som ikke har noe med det ts spurte om. 

Det er heldigvis det som er litt gøy på dol at tråder ofte utvikler seg videre rundt - eller bort - fra problemstillingen. 

Endret av cilie

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...