Gå til innhold

Trening uke 1.


Nicklusheletida

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida

Jeg har nesten ikke rukket å komme i gang, men et sted må en jo begynne.

2. januar - Kort skitur Frognerseteren-Tryvann

3.januar ca 10 km gåtur.

Så kom det noen dager hvor jeg nesten ikke gjorde noen ting. Bare noen rusleturer innimellom . Har hatt en operasjon og tatt det med ro.

Lørdag 9. januar- I går ble en bra dag. 13 km gåtur.

Søndag 10 januar. I dag ble det dårlig igjen. Måtte holde meg hjemme og passe på pinnekjøttet. Ble en liten kveldstur nå nylig på 3 km.

Satser på at neste uke blir bedre.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her har det vært 12-14 minus den siste uka så uteliv har ikke vært aktuelt. I dag var det mildere så vi gikk hele Helvetesrunden, 5 km i ca. 25 cm nysnø og 2 km heftig motbakke... Avsluttet turen med at mannen ramla på baken og smalt bakhodet i isen! 1. nyttårsdag gikk guttungen overende ned trappa og slo opp igjen overarmsbruddet fra 6. desember, det hadde begynt å bli ganske bra - så han måtte under kniven og ble lappet sammen med metallplater og skruer og får et nytt arr, på skuldra denne gangen. Jada, fin start på det nye året.

Tror Familien Kloms skal holde seg inne resten av vinteren altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
27 minutter siden, Lillemus skrev:

Her har det vært 12-14 minus den siste uka så uteliv har ikke vært aktuelt. I dag var det mildere så vi gikk hele Helvetesrunden, 5 km i ca. 25 cm nysnø og 2 km heftig motbakke... Avsluttet turen med at mannen ramla på baken og smalt bakhodet i isen! 1. nyttårsdag gikk guttungen overende ned trappa og slo opp igjen overarmsbruddet fra 6. desember, det hadde begynt å bli ganske bra - så han måtte under kniven og ble lappet sammen med metallplater og skruer og får et nytt arr, på skuldra denne gangen. Jada, fin start på det nye året.

Tror Familien Kloms skal holde seg inne resten av vinteren altså.

Uffda, det var en kjedelig start på det nye året. God bedring til både sambo og sønn ❤️

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått tur mandag, tirsdag, onsdag og fredag. Turen på onsdag var lang.

Torsdag hadde jeg en økt med styrketrening,  og lørdag var vi på skitur 😊 I dag har jeg gjort helt andre ting

Har bestemt meg for å prøve å ta minst 10 skrå armhevinger hver dag. Har gjort det de siste 4 dagene.

Denne intensiteten varer nok ikke evig 😁😳 men jeg får nyte det så lenge det varer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lillemus skrev:

Her har det vært 12-14 minus den siste uka så uteliv har ikke vært aktuelt. I dag var det mildere så vi gikk hele Helvetesrunden, 5 km i ca. 25 cm nysnø og 2 km heftig motbakke... Avsluttet turen med at mannen ramla på baken og smalt bakhodet i isen! 1. nyttårsdag gikk guttungen overende ned trappa og slo opp igjen overarmsbruddet fra 6. desember, det hadde begynt å bli ganske bra - så han måtte under kniven og ble lappet sammen med metallplater og skruer og får et nytt arr, på skuldra denne gangen. Jada, fin start på det nye året.

Tror Familien Kloms skal holde seg inne resten av vinteren altså.

Å nei! Så kjedelig!!! God bedring til begge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...