AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 Del Skrevet 11. januar 2021 Har i noen mnd.vært plaget med ekstraslag som har gått opp og ned alt fra et par ekstraslag i uka til flere ila en times tid. Dette skaper angst og uro....i tillegg til det får jeg en del hjertebank ut av det blå...Har blitt utredet hos spesialist og funnet en del ekstraslag, men uten en klar årsak. Er det noen flere som lever med det ? Hvordan takle dette bedre slik at det ikke går utover hverdagen? Anonymkode: dfae4...098 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/458739-noen-flere-som-opplever-ekstraslag-og-urolig-hjerte-eller-hjertebank-del-deres-erfaringer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 Del Skrevet 13. januar 2021 På 11.1.2021 den 2.20, AnonymBruker skrev: Har i noen mnd.vært plaget med ekstraslag som har gått opp og ned alt fra et par ekstraslag i uka til flere ila en times tid. Dette skaper angst og uro....i tillegg til det får jeg en del hjertebank ut av det blå...Har blitt utredet hos spesialist og funnet en del ekstraslag, men uten en klar årsak. Er det noen flere som lever med det ? Hvordan takle dette bedre slik at det ikke går utover hverdagen? Anonymkode: dfae4...098 Ja, det kan jeg fortelle degat jeg har. Etter sommeren ifjor ble det plutselig helt ille. Jeg fikk hjertebank på natta og med det dobbelslag. Fikk panikk fordi det kjentes ut som hjertet var i urytme. Ringte 113, siden jeg var heeelt sikker på at min siste time var kommet. De undersøkte meg og hjertet var helt friskt! Ikke hadde jeg hjerteflimmer. Det kom av stress og angst. Fikk betablokker som hjalp meg litt mot angst. I stressende perioder får jeg det, men har lært meg å si til meg selv at dette ikke er farlig. Det gjelder nok samme for deg også. Hvor gammel er du? Kvinne33 Anonymkode: 88d6b...874 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/458739-noen-flere-som-opplever-ekstraslag-og-urolig-hjerte-eller-hjertebank-del-deres-erfaringer/#findComment-4018810 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 13. januar 2021 Del Skrevet 13. januar 2021 På 11.1.2021 den 2.20, AnonymBruker skrev: Har i noen mnd.vært plaget med ekstraslag som har gått opp og ned alt fra et par ekstraslag i uka til flere ila en times tid. Dette skaper angst og uro....i tillegg til det får jeg en del hjertebank ut av det blå...Har blitt utredet hos spesialist og funnet en del ekstraslag, men uten en klar årsak. Er det noen flere som lever med det ? Hvordan takle dette bedre slik at det ikke går utover hverdagen? Anonymkode: dfae4...098 Nå sier du ingenting om kjønn og alder, men det er ganske typisk at dette forekommer når man er i overgangsalderen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/458739-noen-flere-som-opplever-ekstraslag-og-urolig-hjerte-eller-hjertebank-del-deres-erfaringer/#findComment-4018813 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 Del Skrevet 14. januar 2021 På 11.1.2021 den 2.20, AnonymBruker skrev: Har i noen mnd.vært plaget med ekstraslag som har gått opp og ned alt fra et par ekstraslag i uka til flere ila en times tid. Dette skaper angst og uro....i tillegg til det får jeg en del hjertebank ut av det blå...Har blitt utredet hos spesialist og funnet en del ekstraslag, men uten en klar årsak. Er det noen flere som lever med det ? Hvordan takle dette bedre slik at det ikke går utover hverdagen? Anonymkode: dfae4...098 Jeg har ikke vært til lege med det, men jeg er i perioder plaget av ekstraslag. Spesielt mye ved psykiske påkjenninger så jeg tror det er derfor jeg får det. Anonymkode: 6ab38...c8c 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/458739-noen-flere-som-opplever-ekstraslag-og-urolig-hjerte-eller-hjertebank-del-deres-erfaringer/#findComment-4018878 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.