Gå til innhold

Endelig ordentlig vinter!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

16 minutter siden, Ekstra skrev:

Fantastisk i marka i dag, strålende sol - iskaldt, men bra føre og drøye tre mil på ski. Balsam for sjelen og lykkepille! 🤩

Måtte bare si det 😅

Brrr! Nei nå holder jeg meg inne, er jo iskaldt. Men bra du har glede av det da :) 

Nicklusheletida
19 minutter siden, Ekstra skrev:

Fantastisk i marka i dag, strålende sol - iskaldt, men bra føre og drøye tre mil på ski. Balsam for sjelen og lykkepille! 🤩

Måtte bare si det 😅

Da slo du meg :) Ble 2 mil på meg . Ja, helt nydelig i dag :)

34 minutter siden, Ekstra skrev:

Måtte bare si det 😅

Joda, det er vakkert, men alt for kaldt. Vi ruslet en tur på beina i dag, ble ca. 4 km i -12. Brrrr... Godt å være inne og fyre i ovnen nå. ;) 

1 minutt siden, Lillemus skrev:

Joda, det er vakkert, men alt for kaldt. Vi ruslet en tur på beina i dag, ble ca. 4 km i -12. Brrrr... Godt å være inne og fyre i ovnen nå. ;) 

Er bare å kle på seg + ta i første minuttene + ha med trøye- og hanskeskift 👍. Var vel -16 da vi startet i dag, kanskje -12 etterhvert. Magisk.

5 minutter siden, Ekstra skrev:

Er bare å kle på seg + ta i første minuttene + ha med trøye- og hanskeskift 👍. Var vel -16 da vi startet i dag, kanskje -12 etterhvert. Magisk.

Vi skal ta en skitur i morra da, er meldt ca. -10 her og det er kaldt nok, jeg går ikke så fort. :) Må vel se om jeg finner skiskoene våre kanskje...

Annonse

Nicklusheletida
59 minutter siden, Lillemus skrev:

Like kaldt her også. Jeg hadde på meg en kortarmet ulltrøye, en langarmet ulltrøye over der, så en fleeze og så skijjakka. Kunne ha droppet den ene ulltrøya. Ble nesten for varmt.

Det er enda bedre å fyre i ovnen etter en slik tur :) Har gasspeis vi. Bare å slå den på med fjernkontrollen. 

3 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Like kaldt her også. Jeg hadde på meg en kortarmet ulltrøye, en langarmet ulltrøye over der, så en fleeze og så skijjakka. Kunne ha droppet den ene ulltrøya. Ble nesten for varmt.

Det er enda bedre å fyre i ovnen etter en slik tur :) Har gasspeis vi. Bare å slå den på med fjernkontrollen. 

Jeg rusler på ski - jeg er helt håpløs på tur både sommer og vinter - må se på alt, se på dyrespor, høre på fuglene, fundere på om rypa lå her i natt og om det har gått en rev der... :) Å gå på tur med meg kan være en tålmodighetsprøve.

Og vi fyrer med ved - deiligste varmen! ❤️ 

Nicklusheletida
1 minutt siden, Lillemus skrev:

Jeg rusler på ski - jeg er helt håpløs på tur både sommer og vinter - må se på alt, se på dyrespor, høre på fuglene, fundere på om rypa lå her i natt og om det har gått en rev der... :) Å gå på tur med meg kan være en tålmodighetsprøve.

Og vi fyrer med ved - deiligste varmen! ❤️ 

Du koser deg på tur da ❤️

7 minutter siden, Lillemus skrev:

Å gå på tur med meg kan være en tålmodighetsprøve.

Samme her.  Mannen og jeg spiller av og til golf sammen, men det er ikke så lett for jeg fortaper meg i vakre blomster, markjordbær og nydelige andunger i dammen. 

33 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Jeg hadde på meg en kortarmet ulltrøye, en langarmet ulltrøye over der, så en fleeze og så skijjakka. Kunne ha droppet den ene ulltrøya. Ble nesten for varmt.

Du verden - jeg gikk i superundertøy (langermet), skijakke og -bukse. Men jeg har ikke sånt kondom-yttertøy. Fleecegenseren ble liggende i sekken. Tror jeg gikk mellom to og 2,5 mil.

Nicklusheletida
24 minutter siden, laban skrev:

Du verden - jeg gikk i superundertøy (langermet), skijakke og -bukse. Men jeg har ikke sånt kondom-yttertøy. Fleecegenseren ble liggende i sekken. Tror jeg gikk mellom to og 2,5 mil.

I løypene i dag, virket det som hele Oslo var på Skitur. Vi prøvde å være lur og gå et sted vi trodde det ikke var mye folk, men vi måtte gå i kø. 

Annonse

5 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

I løypene i dag, virket det som hele Oslo var på Skitur. Vi prøvde å være lur og gå et sted vi trodde det ikke var mye folk, men vi måtte gå i kø. 

Det var ikke så verst der jeg gikk, kanskje bortsett fra de siste kilometrene på hjemveien. Men der er det nesten alltid mye folk. Men altså - det var stor utfart til å være en lørdag.

3 timer siden, Ekstra skrev:

Måtte bare si det 😅

Nå ble jeg enda mer selvmedlidende for at jeg har en skulderskade som gjør at jeg ikke kan gå på ski for tiden:-(

1 time siden, Kalevaala skrev:

Samme her.  Mannen og jeg spiller av og til golf sammen, men det er ikke så lett for jeg fortaper meg i vakre blomster, markjordbær og nydelige andunger i dammen. 

Herlig! Det er sånn det skal være på tur. :) Jeg har heldigvis en tålmodig mann som lar meg gå foran og bestemme tempoet. 🤣 Etter 15 kjenner han mitt tempo og vet hvordan turen bli. Rett som det er må jeg selvfølgelig også stoppe og ta bilder, enten med kamera eller mobil...  

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...