Gå til innhold

vurderer å starte blogg og bare gå ut med hvem jeg er, men...... tror dere alle kommer til vite hvem jeg er da?

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva

hva tror dere er sjansen for at noen som kjenner meg i det virkelige liv kjenner meg igjen om jeg skriver alt om meg på nett? da kommer jeg altså til å skrive som å forum, men også hvor jeg er fra, hva jeg har jobbet med osv. Jeg vil også skrive om livssynet mitt, for det virker som jeg er født for å provosere. det er talentet. jeg har dessverre ikke dette talentet å være hyggelig

Fortsetter under...

De og andre kommer til å kjenne deg igjen. De fleste blogger er også med bilder

Er det noe galt at du blir kjent,? Du har mye å fortelle. Kanskje en blogg er tingen for seg. 

Anonymkode: 3c047...987

UtakknemligDiva
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

De og andre kommer til å kjenne deg igjen. De fleste blogger er også med bilder

Er det noe galt at du blir kjent,? Du har mye å fortelle. Kanskje en blogg er tingen for seg. 

Anonymkode: 3c047...987

Jammen jeg har direkte tilbakestående ting her og kommer ikke til å ha sjans på noen mann 

På 18.1.2021 den 23.59, 90tallsbarn skrev:

hva tror dere er sjansen for at noen som kjenner meg i det virkelige liv kjenner meg igjen om jeg skriver alt om meg på nett? da kommer jeg altså til å skrive som å forum, men også hvor jeg er fra, hva jeg har jobbet med osv. Jeg vil også skrive om livssynet mitt, for det virker som jeg er født for å provosere. det er talentet. jeg har dessverre ikke dette talentet å være hyggelig

Jeg våger ikke det. Holdt på slik en stund i gamle dager men føler meg ikke komfortabel med det lenger. Liker ikke at folk skal lese seg for mye inn i livet mitt. 

Anonymkode: 579a3...edc

Gjest Naana47
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg våger ikke det. Holdt på slik en stund i gamle dager men føler meg ikke komfortabel med det lenger. Liker ikke at folk skal lese seg for mye inn i livet mitt. 

Enig. Jeg takler ikke å eksponere meg sånn hvis noen vet hvem jeg er. Har problemer nok her inne bare med å bruke ett og samme nick. 

Annonse

11 timer siden, Naana47 skrev:

Enig. Jeg takler ikke å eksponere meg sånn hvis noen vet hvem jeg er. Har problemer nok her inne bare med å bruke ett og samme nick. 

Samme her. Forstår ikke hvordan folk tør å bruke sitt eget navn å skrive om livet sitt åpent ut på nettet. Jeg har også nok problemer med at jeg våger å skrive veldig åpent med nick :D

UtakknemligDiva
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samme her. Forstår ikke hvordan folk tør å bruke sitt eget navn å skrive om livet sitt åpent ut på nettet. Jeg har også nok problemer med at jeg våger å skrive veldig åpent med nick :D

Men dette betyr vel at vi ikke tør være oss selv ute. Vi må lyve, vokte ordene våre i frykt for å støte feil person og bli totalt venneløse

16 minutter siden, 90tallsbarn skrev:

Men dette betyr vel at vi ikke tør være oss selv ute. Vi må lyve, vokte ordene våre i frykt for å støte feil person og bli totalt venneløse

Jeg tør å være meg selv, men ønsker å holde mye av livet mitt privat og ikke offentlig.  

Jeg fikk bloggen min på førstesiden av VG. Da de pleide å ha lesernes VG nederst på siden sin. Det er eneste gangen jeg har blogget. "Er jeg farlig?"  Finner ikke den igjen. 

En annen ting jeg har prøvd er å skrive bok, jeg sendte inn ett manus som ble refusert av 3 forlag.

Jeg tenker det er begrenset hvor mye folk som er A4 gidder å lese om psykisk uhelse. Jeg som er x psykiatrisk pasient, gidder ikke engang. 

Veldig mange skriver en blogg, veldig få får noe særlig med lesere. Hva vil du oppnå med din blogg? 

Anonymkode: eedf5...a6a

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...