Gå til innhold

medisinpause, og spiser noe helt vanvittig!


UtakknemligDiva

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva

jeg har 3 doblet matinntaket etter jeg sluttet å ta medisinen min. Jeg spiste jo med medisin og, men da drakk jeg rått egg, spiste masse banan, nøtter, proteinyoghurt og generelt lettspiselig mat. nå? gud bedre... egg 2 med masse smør, pizza 1/3 stekebrett, flere yoghurter, bær med saus ca 1 hel pose bær og halv vaniljesaus, pai, fisk (3 fileter om gangen), potetgull (halv pose+ dipp) , stor kanelbolle. 
Jeg veier 22 kg mindre enn mine siste 2 siffer i høyden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, 90tallsbarn skrev:

er dette vanlig eller? er det tegn på at kroppen min har gått i sultemodus for lenge?

Om du veier 22 kg mindre enn de to siste sifrene i høyden din (eksempelvis 170 cm / 48 kg) så er du undervektig og kroppen din prøver muligens å komme seg opp på en mer normal og sunn vekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
4 timer siden, Lillemus skrev:

Om du veier 22 kg mindre enn de to siste sifrene i høyden din (eksempelvis 170 cm / 48 kg) så er du undervektig og kroppen din prøver muligens å komme seg opp på en mer normal og sunn vekt.

Men jeg blir veldig stor om jeg skal ha en såkalt sunn vekt. Det dagens samfunn mener er sunn vekt er lubbent og jeg er ganske høy så blir så stor. Og jeg vil ikke være stor. Da kunne kroppen stoppet på lavere cm først. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...