Gå til innhold

Forslag til innendørs trening når det er glatt og kaldt ute?

Anbefalte innlegg

Noen som har forslag? 

Jeg går ikke på treningssenter nå i koronatiden. Men tenker på at noen youtubevideoer med dans og øvelser kan bygge opp kondisjonen min. Fins sikkert en del trening som man kan gjennomføre innendørs på vinter. 

Jeg hadde en trimsykkel tidligere men den ble bare stående. 

Anonymkode: 308a3...a34

Fortsetter under...

Jeg bruker SATS Online en del - mye bra trening der, men blir mest styrke og fleksibilitet. Har vanskeligheter med kondisjonstrening hjemme. Satser på skiturer i lysløypa og med hodelykt på kveldene, var ute senest i går kveld, men i dag regner føret bort...

Det ligger flere lenker i denne tråden: https://forum.doktoronline.no/topic/458842-sosial-angst-og-trimtrening/?tab=comments#comment-4019710

Men akkurat kondisjonstrening er nok ikke det enkleste å få til hjemme. 

42 minutter siden, laban skrev:

Det ligger flere lenker i denne tråden: https://forum.doktoronline.no/topic/458842-sosial-angst-og-trimtrening/?tab=comments#comment-4019710

Men akkurat kondisjonstrening er nok ikke det enkleste å få til hjemme. 

Tenkte å skaffe en løpemølle,  men en billig løpemølle er ikke det samme som de på treningssenter. Og de bråker nok for mye.... Vi leier leilighet og bor nede. 

Anonymkode: 308a3...a34

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...