AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 Del Skrevet 23. januar 2021 Vært streit hele livet. Eneste jeg har prøvd er hasj og alkohol. Hasj har jeg prøvd 3 ganger uten virkning, men følte aldri det var riktig. Ikke helt meg. Alkohol har de fleste i Norge prøvd. Men jeg ble avholds for litt over et år siden. Ingenting smaker godt og det er en helt grusom nedtur. I tillegg bruker jeg 4 dager på å bli frisk etter ei fyllekule. Men jeg savnet noe mer i livet. Jeg har hatt en følelse av å ikke ha kontakt med alle sider av meg. Så tok jeg i bruk et annet narkotisk stoff. Og følte jo i starten at dette var verdt det. Men jeg følte etter hvert at «det er jo ikke meg». Føltes som alt jeg gjorde var fake. Jeg trappet ned uten problemer og følte meg helt fin. Depresjonen letter betydelig. Og jeg har ikke hatt noe sug etter noe som heldt for jeg fornøyd med hvordan jeg er uten noe som helst. Kan medisiner og stoff fungere slik at de gjør deg annerledes enn hva du er vant med eller verre, og så føler du deg desto bedre uten igjen? Anonymkode: e702b...6e7 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/458940-rusmidler-for-%C3%A5-f%C3%B8le-hvor-mye-bedre-det-er-%C3%A5-bare-v%C3%A6re-seg-selv/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitter Skrevet 24. januar 2021 Del Skrevet 24. januar 2021 (endret) Ja, det kan det. Hvor raskt en føler seg bedre kommer helt an på hva en har brukt. Det er stor forskjell på misbruk og avhengighet av narkotika og et medikament som tas slik foreskrevet da. Hver gang jeg har avruset meg så har det blitt mye verre før det blir bedre. Men er jo også en grunn til at jeg har valgt å avruse meg flere ganger. I starten er det godt å ruse seg. Etter hvert blir det ikke godt lenger. Det ødelegger livet på omtrent alle områder. Og den svært oppkvikkende effekten avtar etter hvert også. Det bare blir noe en må ha for å ikke bli dårlig både fysisk og psykisk. Å måtte ruse seg for å komme opp av senga er ikke noe godt. Dessuten blir jeg psykotisk etter bare rundt ti dager med rus nå. I motsetning til før hvor det tok flere måneder. Så jeg holder meg nykter så langt jeg klarer. Endret 24. januar 2021 av Glitter 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/458940-rusmidler-for-%C3%A5-f%C3%B8le-hvor-mye-bedre-det-er-%C3%A5-bare-v%C3%A6re-seg-selv/#findComment-4020285 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.