Gå til innhold

Kvinne (23år) ville drepe barn for å få så lang fengselsstraff som mulig


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Fengsel er det eneste rette. Ser ikke hvordan mer forståelse og mer betalt omsorg skal hjelpe denne psykopaten.

Anonymkode: 30dfd...89b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

I Norge praktiserer vi ikke bare straff, men straff og rehabilitering. Tanken er at straffedømte skal tilbake til samfunnet og da ønsker man at de skal fungere på best mulig måte. Hvem som helst som sitter i fengsel kan bli din nabo den dagen de slipper ut. Derfor mener jeg det er farlig å kun være opptatt av straff, slik flere i denne tråden er. Både samfunnet og denne jenta vil tjene på at hun får god behandling samtidig som hun straffes. Hvis man skal slå seg til ro med at det ikke finnes riktig behandling for henne så vil jo ikke verden bevege seg fremover. Hvis det ikke finnes riktig behandling så må man kjempe på til man finner det. For hennes skyld, for de fornærmedes skyld og for alle de som kommer etter henne sin skyld. 

Anonymkode: 0cd85...207

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

I Norge praktiserer vi ikke bare straff, men straff og rehabilitering. Tanken er at straffedømte skal tilbake til samfunnet og da ønsker man at de skal fungere på best mulig måte. Hvem som helst som sitter i fengsel kan bli din nabo den dagen de slipper ut. Derfor mener jeg det er farlig å kun være opptatt av straff, slik flere i denne tråden er. Både samfunnet og denne jenta vil tjene på at hun får god behandling samtidig som hun straffes. Hvis man skal slå seg til ro med at det ikke finnes riktig behandling for henne så vil jo ikke verden bevege seg fremover. Hvis det ikke finnes riktig behandling så må man kjempe på til man finner det. For hennes skyld, for de fornærmedes skyld og for alle de som kommer etter henne sin skyld. 

Anonymkode: 0cd85...207

Noen vil kalle deg fryktelig naiv... Jeg synes du skulle ta henne inn i din bolig. Kanskje la henne passe barna dine, eller få jobb i den lokale barnehagen?

 

Dette kan vi jo la pedofile gjøre også, for det finnes jo behandling....

Anonymkode: 30dfd...89b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Noen vil kalle deg fryktelig naiv... Jeg synes du skulle ta henne inn i din bolig. Kanskje la henne passe barna dine, eller få jobb i den lokale barnehagen?

 

Dette kan vi jo la pedofile gjøre også, for det finnes jo behandling....

Anonymkode: 30dfd...89b

Hvorfor må du holde på sånn? Er du så usikker på deg selv? Det er bare idioti å hakke på en syk ung dame som ikke har skyld i situasjonen sin. 

Anonymkode: 11de3...c18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Hvorfor må du holde på sånn? Er du så usikker på deg selv? Det er bare idioti å hakke på en syk ung dame som ikke har skyld i situasjonen sin. 

Anonymkode: 11de3...c18

Hun er voksen og fullt klar over hva hun gjør.

Anonymkode: 1debd...152

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hun er voksen og fullt klar over hva hun gjør.

Anonymkode: 1debd...152

Til en viss grad er hun jo faktisk det. Hun innrømmet at hun valgte en bolig hvor det var barn med vilje. 

Håper hun aldri slipper ut .

Anonymkode: 32ef2...53c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hun er voksen og fullt klar over hva hun gjør.

Anonymkode: 1debd...152

Hvorfor må du holde på sånn? Er du så usikker på deg selv? Leit. 

Anonymkode: 11de3...c18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor må du holde på sånn? Er du så usikker på deg selv? Leit. 

Anonymkode: 11de3...c18

Du klarer nok å argumentere litt bedre hvis du vil.

Anonymkode: 1debd...152

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du klarer nok å argumentere litt bedre hvis du vil.

Anonymkode: 1debd...152

Må du kverulere sånn? Er du så usikker på deg selv? Du burde finne bedre måter å hevde deg på enn å rakke ned på psykisk syke.

Anonymkode: 11de3...c18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Må du kverulere sånn? Er du så usikker på deg selv? Du burde finne bedre måter å hevde deg på enn å rakke ned på psykisk syke.

Anonymkode: 11de3...c18

Jeg rakker ikke ned på psykisk syke. Jeg sier samfunnet må ha lov til å beskytte seg mot farlige individer.

Anonymkode: 1debd...152

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg rakker ikke ned på psykisk syke. Jeg sier samfunnet må ha lov til å beskytte seg mot farlige individer.

Anonymkode: 1debd...152

Må du overreagere sånn for å takle det å være usikker og redd da? Takk for fagfolk som ikke er slik. 

Anonymkode: 11de3...c18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Må du overreagere sånn for å takle det å være usikker og redd da? Takk for fagfolk som ikke er slik. 

Anonymkode: 11de3...c18

Jeg overragerer ikke. Ikke er jeg redd. Men det burde være åpenbart at denne dama ikke kan få fortsette slik.

Anonymkode: 1debd...152

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg overragerer ikke. Ikke er jeg redd. Men det burde være åpenbart at denne dama ikke kan få fortsette slik.

Anonymkode: 1debd...152

Ikke jo og du takler det dårlig. Lykke til videre. 

Anonymkode: 11de3...c18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Ikke jo og du takler det dårlig. Lykke til videre. 

Anonymkode: 11de3...c18

Du argumenterer på det nivået altså.

Anonymkode: 1debd...152

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du argumenterer på det nivået altså.

Anonymkode: 1debd...152

Er det virkelig svaret ditt? Hah så latterlig.  

Anonymkode: 11de3...c18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Er det virkelig svaret ditt? Hah så latterlig.  

Anonymkode: 11de3...c18

Det er du som er lattering. Du bedriver stråmannsargumentasjon og rakker ned på andre. Ta deg sammen.

Anonymkode: 1debd...152

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Det er du som er lattering. Du bedriver stråmannsargumentasjon og rakker ned på andre. Ta deg sammen.

Anonymkode: 1debd...152

Nå furter du bare. Det blir for dumt fortsette. 

Anonymkode: 11de3...c18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvorfor må du holde på sånn? Er du så usikker på deg selv? Det er bare idioti å hakke på en syk ung dame som ikke har skyld i situasjonen sin. 

Anonymkode: 11de3...c18

Usikker på meg selv? Hallo! Nei, det er jeg ikke. Jeg spurte ett spørsmål, og du svarer ikke, så det må jo være du som er usikker på dine meninger da? Jeg ville ikke latt en pedofil passe barna mine, ei heller ville jeg latt denne forferdelige kvinnen gå løs i samfunnet. 

Anonymkode: 30dfd...89b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...