Gå til innhold

Selvbruning eller Solarium ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nicklusheletida
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forsøker med selvbruning nå om vinteren. Bruker en som heter glød. Veldig god. Tror det er tryggere enn solarium med tanke på hudkreft. Bruker du å gjøre noe for å få litt farge om vinteren ? 

Anonymkode: 7a62a...40a

Nei, tvert i mot 🙂 Jeg bruker solkrem med faktor 50 som dagkrem hver dag. Også om vinteren. 

Ja, jeg tror selvbruningskrem er tryggere enn solarium.

10 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Nei, tvert i mot 🙂 Jeg bruker solkrem med faktor 50 som dagkrem hver dag. Også om vinteren. 

Ja, jeg tror selvbruningskrem er tryggere enn solarium.

Jeg bruker også det, men elsker å sole meg. Sitter i kalde solen om dagen, men med 50 i ansiktet da. En av de tingene jeg virkelig savner fra yngre dager; ta solarium😅 Kunne ligge i 50 minutter før/etter aerobic-trening og er stygt redd for at det må jeg betale tilbake for med renter nå...👵🏼

36 minutter siden, cilie skrev:

Jeg bruker også det, men elsker å sole meg. Sitter i kalde solen om dagen, men med 50 i ansiktet da. En av de tingene jeg virkelig savner fra yngre dager; ta solarium😅 Kunne ligge i 50 minutter før/etter aerobic-trening og er stygt redd for at det må jeg betale tilbake for med renter nå...👵🏼

Jeg elsker å ta litt solarium på vinteren. Og litt på sommeren for å få litt farge frem. Men jeg har kun tatt fast gjerne i 4 uker en gang på sommer. Og i 3 uker en periode av vinteren. Da lå jeg i ca 20 til 25 minutter. Men jeg er redd for hudkreft , og siden at jeg nå bor langt unna solstudioer så ble det selvbruningskremen glød. Det ga en fin farge og herlig følelse. Kjøpte glød middels. Og en hanske som jeg kunne bruke til. Ble fint. Anbefales :). 

Anonymkode: 7a62a...40a

Nicklusheletida
36 minutter siden, cilie skrev:

Jeg har ikke vært noe ivrig på solarium. Husker jeg tok noen ganger på slutten av 80-tallet, men det forble med det. Men jeg bodde i varmen i 10 måneder og solte meg mye den gangen. Rynker får vi uansett og i hvert fall i min alder. Jeg tror jeg verken er bedre eller verre enn mine venninner. Mine venninner er pene når de er glade, blide og skrur på sjarmen. Solkrem vil hjelpe litt på lengre sikt for å forebygge, men livsglede er det som gjør folk penest 🙂

Og du som er i 30-årene. Nå må du slutte og innbille deg at du ser gammel og rynkete ut. Jeg tror du ser på deg selv med forstørrelsesglass . Som jeg skrev i et annet innlegg. Nyt livet. Du har mange unge og gode år forran deg. 40-årene er fantastisk. Ikke kast dem bort. 

Annonse

UtakknemligDiva

Selvbruning. Elsker oppfinnelsen. Jeg også bruker Glöd, drops i ansiktet. Har prøvd bedre, men vi har forskjellig hud. Glöd drops blir på meg etter hvert litt flekkete, når hudceller byttes så sitter det igjen rester. Jeg bruker også St Tropez everyday gradual face cream. Den er bedre, for meg isåfall :) 

Selvbruning er mye tryggere enn solarium. I Australia feks så er solarium ulovlig, der er det et svart marked for det, utrolig nok. De er i verdenstoppen når det gjelder hudkreft, så det er vel en årsak for det. De har jo stort sett mer enn nok sol uansett.

Anonymkode: 98d2e...5e8

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...