Gå til innhold

Shoppingbag på butikk

Anbefalte innlegg

Jeg bruker shoppingbag på butikker men noen kommenterte at jeg kan bli mistenkt for stjeling. Har bare ikke tenkt over det. Jeg har jo kvittering så alt vil jo stå. Men bør man absolutt bruke vogn når man går på butikken? Er så lei sv folk som hele tidne skal finne noe å ha angst for

Anonymkode: bb081...3d0

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/459075-shoppingbag-p%C3%A5-butikk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker shoppingbag på butikker men noen kommenterte at jeg kan bli mistenkt for stjeling. Har bare ikke tenkt over det. Jeg har jo kvittering så alt vil jo stå. Men bør man absolutt bruke vogn når man går på butikken? Er så lei sv folk som hele tidne skal finne noe å ha angst for

Har butikkansatte kommentert shoppingbagen?  Så lenge de ikke gjør det antar jeg at det er greit.  Hvis du har kvitteringer og varene er skannet ut kan jeg ikke tenke meg at noe vil skje.  Hva noen tenker et sted trenger du ikke å bry deg om.

Anonymkode: ba2e5...2a0

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du kan bruke kurv.

Anonymkode: e5d93...441

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har butikkansatte kommentert shoppingbagen?  Så lenge de ikke gjør det antar jeg at det er greit.  Hvis du har kvitteringer og varene er skannet ut kan jeg ikke tenke meg at noe vil skje.  Hva noen tenker et sted trenger du ikke å bry deg om.

Nei ansatte har aldri sagt noe. Var en bekjent, men denne bekjente finner alltid noe å ha angst for. Men vedkommende blir irritert når jeg sier at hn har angstlidelse. Så det er mulig det er det det er da. 

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei ansatte har aldri sagt noe. Var en bekjent, men denne bekjente finner alltid noe å ha angst for. Men vedkommende blir irritert når jeg sier at hn har angstlidelse. Så det er mulig det er det det er da. 

Så lenge du ikke har angst selv trenger du ikke å bry deg om hva andre sier.  Om dette er angst hos din bekjent eller ikke spiller ingen rolle i denne sammenhengen.  Du kan spørre ansatte i butikken hva de mener og få klart svar.

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor skal shoppingbagen stå da?  

Du har en slik med hjul? Så lenge du husker å ta alt opp i kassen og betjeningen ikke stopper deg så er det bare å bruke den. De ser kjempekjekke ut! 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...