Gå til innhold

En vond følelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan skal jeg korrigere meg selv når jeg sterkt føler at jeg har ødelagt ting for meg selv fordi jeg er som jeg er og ikke takler visse ting? Når alt i meg bare vil trekke meg unna av hensyn til alle parter?

Anonymkode: 4deff...943

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du kan begynne med å spørre deg selv om du ville reagert på samme måte om det gjaldt en annen person. vil du synes reaksjonene sto i stil med situasjonen.

Anonymkode: 1e3b7...943

Skrevet

Ta det opp med behandler og be om tips og råd?

Anonymkode: 5972a...676

Skrevet

Jeg vet ikke hvordan jeg skal takle det. Jeg er veldig sliten. Det har vært så mye nå. Og som om det ikke var nok fikk jeg enda en belastning idag som brøt meg ned. Jeg skulle ønske jeg fikk lov til å velge bort livet. La de som har det bra og vil leve få leve, og oss som ikke vil leve få slippe. 

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke hvordan jeg skal takle det. Jeg er veldig sliten. Det har vært så mye nå. Og som om det ikke var nok fikk jeg enda en belastning idag som brøt meg ned. Jeg skulle ønske jeg fikk lov til å velge bort livet. La de som har det bra og vil leve få leve, og oss som ikke vil leve få slippe. 

Du må prøve å huske tilbake fra tidligere episoder med samme type reaksjon. 

Skrevet
21 minutter siden, frosken skrev:

Du må prøve å huske tilbake fra tidligere episoder med samme type reaksjon. 

Skulle ønske jeg kunne nyttiggjøre meg det. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Skulle ønske jeg kunne nyttiggjøre meg det. 

Hva sier terapeuten din? Har du fått noen verktøy som du kan bruke nå? 

Anonymkode: 5972a...676

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...