Gjest Naana47 Skrevet 31. januar 2021 Skrevet 31. januar 2021 Noen som har benyttet seg av tilbudet "Velg 5 for 200 kr"? Når jeg har valgt meg 5 og skal gå til kassen må jeg betale full pris selv om det står at rabatten skal trekkes fra i kassen. Så skjønner ikke så mye av det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 Skrevet 31. januar 2021 det er helt riktig her, blir 229 (inkl frakt på 29) her Anonymkode: c934b...764 0 Siter
Shira! Skrevet 31. januar 2021 Skrevet 31. januar 2021 Velger du produkter fra siden som kommer med produkter når du klikker på «velg 5»? Ikke alle produkter som inngår i den kampanjen. https://www.makeupmekka.no/velg-5/ Det blir 200kr pluss frakt hos meg når jeg plukker varer fra kategorien. Dersom jeg legger ett produkt som ikke inngår i kampanjen, sammen med fire produkter fra kampanjen, ble det full pris. Kan du ha fått produkter som ikke inngår, i kurven? At det er årsaken? 0 Siter
Gjest Naana47 Skrevet 31. januar 2021 Skrevet 31. januar 2021 23 minutter siden, Shira! skrev: Velger du produkter fra siden som kommer med produkter når du klikker på «velg 5»? Ikke alle produkter som inngår i den kampanjen. https://www.makeupmekka.no/velg-5/ Det blir 200kr pluss frakt hos meg når jeg plukker varer fra kategorien. Dersom jeg legger ett produkt som ikke inngår i kampanjen, sammen med fire produkter fra kampanjen, ble det full pris. Kan du ha fått produkter som ikke inngår, i kurven? At det er årsaken? Aa, selvfølgelig. Hadde fått med en ting som ikke var med i kampanjen. Min feil. Takk 🙂 0 Siter
Shira! Skrevet 31. januar 2021 Skrevet 31. januar 2021 31 minutter siden, Naana47 skrev: Aa, selvfølgelig. Hadde fått med en ting som ikke var med i kampanjen. Min feil. Takk 🙂 Fort gjort, jeg har knotet flere ganger på nettbutikker når det er noe som er på kampanje, rabattkode osv, mens annet fullpris igjen. I fysiske butikker også 😄 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.