Gondor Skrevet 1. februar 2021 Skrevet 1. februar 2021 Nå er det så kaldt ute at det nytter ikke bare med stilongs og vanlig bukse når jeg går tur, jeg må ha overtrekksbukse også. Er det noen som har noe tips om hvilket merke jeg bør satse på? Tenkte å ta meg en tur på xxl når de åpner på onsdag. 0 Siter
Glitter Skrevet 1. februar 2021 Skrevet 1. februar 2021 Jeg har ei fra stormberg. Kostet 1000 kr og er vind og vanntett. Funker supert. 0 Siter
Gondor Skrevet 1. februar 2021 Forfatter Skrevet 1. februar 2021 1 time siden, Glitter skrev: Jeg har ei fra stormberg. Kostet 1000 kr og er vind og vanntett. Funker supert. Takk for tips! 1 Siter
Fionys Skrevet 1. februar 2021 Skrevet 1. februar 2021 Jeg anbefaler denne buksen fra Bergans Breheimen 3L Pants | Bergans.com Den koster kanskje litt mye, men da har du en bukse du kan bruke i mange år. Den finnes også i 2 lags hvis du synes 3 lags blir for mye. 0 Siter
Ekstra Skrevet 1. februar 2021 Skrevet 1. februar 2021 Jeg har denne og liker den veldig godt https://www.norrona.com/nb-NO/produkter/fjora/fjora-flex1-bukse-dame/?color=2294 Bruker den på tur hele året. Men finnes nok billigere bukser som fyller behovet 0 Siter
Fionys Skrevet 1. februar 2021 Skrevet 1. februar 2021 Lundhags buksene er også gode og er billigere. De selger buksene på XXL. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.