AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 Skrevet 1. februar 2021 Har gått på Litium en liten stund nå, og jeg merker veldig bedring i stemningsleiet. Det er veldig deilig! Men jeg har fått økt angst da, og lurer på hva det kommer av. Er det mest sannsynlig bare tilfeldig, eller kan det komme av Litium? Noen som vet? Angsten har eskalert og jeg tør ikke å gå ut av huset, så ille er det blitt. Anonymkode: e398e...fef 0 Siter
kupton Skrevet 1. februar 2021 Skrevet 1. februar 2021 Alvorlige depresjoner legger lokk på mange følelser inkl. angst. Kan det være en sammenheng? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 Skrevet 1. februar 2021 2 minutter siden, kupton skrev: Alvorlige depresjoner legger lokk på mange følelser inkl. angst. Kan det være en sammenheng? At når depresjonen er i remisjon (pga Litiumbehandling) så kommer angsten mer fram? Det kan det jo være, men jeg har ikke pleid å være så ille som dette før. Men det går vel over etterhvert.. håper jeg:) Anonymkode: e398e...fef 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.