AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 Skrevet 1. februar 2021 Så flaut. Er det flere her som sier mye rart i psykose som dere ikke ville sagt i deres vanlige tilstand? Jeg leser jo i journalen over alt jeg har sagt. Er det vanlig å si mye rart i psykose som man ikke ville sagt ellers? Anonymkode: 07ded...86c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 Skrevet 1. februar 2021 Hva tror du selv? Anonymkode: 04886...b10 0 Siter
emilie321 Skrevet 1. februar 2021 Skrevet 1. februar 2021 Ja, jeg har sagt og gjort ting som aldri hadde hendt hvis jeg ikke var psykotisk. Spesielt en ting som jeg ennå skammer meg over å ha sagt. Og mange ting som jeg er dødsflau over å ha gjort. Så du er nok ikke alene om det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 Skrevet 2. februar 2021 Har også sagt og gjort mye rart når jeg var psykotisk som jeg tenker på mye i dag. Er skikkelig flaut ja. Anonymkode: c6309...2a6 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.