AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 Skrevet 2. februar 2021 Er det fordi autister egentlig er i en slags psykoseverden hele tiden? Anonymkode: fef46...32f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 Skrevet 2. februar 2021 Hvem vet. Anonymkode: 8141c...a24 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. februar 2021 Skrevet 2. februar 2021 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det fordi autister egentlig er i en slags psykoseverden hele tiden? Anonymkode: fef46...32f Kanskje fordi mange autister er psykosenær? Det var min sønn, de sa han kunne utvikle schizofreni når han ble voksen. Han har ikke det men er svært paranoid til tider og så redd at det grenser mot psykose, tror hun hadde hatt godt av litt ap. Har foreslått det og men hun vil ikke. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 Skrevet 2. februar 2021 3 minutter siden, stjernestøv skrev: Kanskje fordi mange autister er psykosenær? Det var min sønn, de sa han kunne utvikle schizofreni når han ble voksen. Han har ikke det men er svært paranoid til tider og så redd at det grenser mot psykose, tror hun hadde hatt godt av litt ap. Har foreslått det og men hun vil ikke. Er sønnen din autist? Jeg har det på samme måte. Autist men ganske psykosenær med paranoia. Anonymkode: fef46...32f 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. februar 2021 Skrevet 2. februar 2021 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er sønnen din autist? Jeg har det på samme måte. Autist men ganske psykosenær med paranoia. Anonymkode: fef46...32f Ja er autist og var bokstavelig talt helt forvirret og gal i oppveksten, ikke noe stygt ment...han var den han var. Men det var mange utfordringer pga paranoia utagering og psykosesymptomer, det har hun fremdeles. Så kanskje det er vanlig ved autisme? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 Skrevet 2. februar 2021 2 minutter siden, stjernestøv skrev: Ja er autist og var bokstavelig talt helt forvirret og gal i oppveksten, ikke noe stygt ment...han var den han var. Men det var mange utfordringer pga paranoia utagering og psykosesymptomer, det har hun fremdeles. Så kanskje det er vanlig ved autisme? Samme her. Jeg var virkelig ikke normal i oppveksten heller. Men hvorfor kaller du sønnen din for "hun" egentlig ? Anonymkode: fef46...32f 0 Siter
Marye Skrevet 2. februar 2021 Skrevet 2. februar 2021 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Samme her. Jeg var virkelig ikke normal i oppveksten heller. Men hvorfor kaller du sønnen din for "hun" egentlig ? Anonymkode: fef46...32f Han skiftet sikkert kjønn 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. februar 2021 Skrevet 2. februar 2021 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Samme her. Jeg var virkelig ikke normal i oppveksten heller. Men hvorfor kaller du sønnen din for "hun" egentlig ? Anonymkode: fef46...32f Det er nok ikke greit å ha det sånn i oppveksten, men det er ikke greit for de rundt heller. Han hadde en bror jeg var sikker på han kom til å drepe en dag, måtte passe på hele tiden. Han var gutt når han vokste opp, som voksen har hun blitt til en tansjente. Født i feil kropp sier hun, hun sier hun har alltid vært jente. Det var rart for hun snakket med meg om absolutt ALT i oppveksten, men ikke det. Jeg fungerte som en mini psykolog og det vedvarer nå også i voksen alder. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 Skrevet 2. februar 2021 38 minutter siden, stjernestøv skrev: Det er nok ikke greit å ha det sånn i oppveksten, men det er ikke greit for de rundt heller. Han hadde en bror jeg var sikker på han kom til å drepe en dag, måtte passe på hele tiden. Han var gutt når han vokste opp, som voksen har hun blitt til en tansjente. Født i feil kropp sier hun, hun sier hun har alltid vært jente. Det var rart for hun snakket med meg om absolutt ALT i oppveksten, men ikke det. Jeg fungerte som en mini psykolog og det vedvarer nå også i voksen alder. Åja da skjønner jeg 🙂 Jeg Var selv veldig voldelig og aggressiv i oppveksten. Fant på mye syke ting og. Anonymkode: fef46...32f 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. februar 2021 Skrevet 2. februar 2021 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Åja da skjønner jeg 🙂 Jeg Var selv veldig voldelig og aggressiv i oppveksten. Fant på mye syke ting og. Anonymkode: fef46...32f Ja det var mye sykt kan man trygt si, min datter er ikke utagerende nå som voksen. Er du? Kanskje det er en sånn barndomsting? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 Skrevet 2. februar 2021 37 minutter siden, stjernestøv skrev: Ja det var mye sykt kan man trygt si, min datter er ikke utagerende nå som voksen. Er du? Kanskje det er en sånn barndomsting? Jo jeg har vært utagerende i voksen alder dessverre. Anonymkode: fef46...32f 0 Siter
Worrisome Plenty Skrevet 2. februar 2021 Skrevet 2. februar 2021 Før trodde man feilaktig att autisme var schizofreni hos små barn. Derfor. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 Skrevet 2. februar 2021 5 minutter siden, Worrisome Plenty skrev: Før trodde man feilaktig att autisme var schizofreni hos små barn. Derfor. Ja det ligner jo egentlig ganske mye. Altså et alvorlig autistisk barn og en med psykose. Anonymkode: fef46...32f 0 Siter
Fionys Skrevet 2. februar 2021 Skrevet 2. februar 2021 2 timer siden, stjernestøv skrev: Kanskje fordi mange autister er psykosenær? Det var min sønn, de sa han kunne utvikle schizofreni når han ble voksen. Han har ikke det men er svært paranoid til tider og så redd at det grenser mot psykose, tror hun hadde hatt godt av litt ap. Har foreslått det og men hun vil ikke. Det er ganske forvirrende når du kaller sønnen din både han og hun. I den ene setningen skriver du han og i neste skriver du hun. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. februar 2021 Skrevet 2. februar 2021 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jo jeg har vært utagerende i voksen alder dessverre. Anonymkode: fef46...32f Ok. Kjedelig det da, lykke til videre ❤️ 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. februar 2021 Skrevet 2. februar 2021 51 minutter siden, Fionys skrev: Det er ganske forvirrende når du kaller sønnen din både han og hun. I den ene setningen skriver du han og i neste skriver du hun. Omtaler det som han når han var barn og hun når hun er voksen, det er jo sånn det er. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 Skrevet 2. februar 2021 7 minutter siden, stjernestøv skrev: Omtaler det som han når han var barn og hun når hun er voksen, det er jo sånn det er. Har han vært utredet i psykiatrien? Det kan jo virke noe rart å plutselig som voksen finne ut at han liksom er født i feil kropp når han ALDRI nevnte det for deg når han vokste opp. Og du heller ikke så noe feminint ved han da han var liten. Synes det lukter psykiatri av dette mer enn transseksualisme. Håper han får hjelp. Anonymkode: 56fcb...3c1 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. februar 2021 Skrevet 2. februar 2021 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har han vært utredet i psykiatrien? Det kan jo virke noe rart å plutselig som voksen finne ut at han liksom er født i feil kropp når han ALDRI nevnte det for deg når han vokste opp. Og du heller ikke så noe feminint ved han da han var liten. Synes det lukter psykiatri av dette mer enn transseksualisme. Håper han får hjelp. Anonymkode: 56fcb...3c1 Hun har psykolog på dps som henviste til rikshospitalet, har hatt videosamtaler med riksen noen ganger. Det er nok de som avgjør om hun får diagnosen som trengs. Fant jenteklær i skapet hennes da hun var 16 år, da tenkte jeg at hun likte å gå i jenteklær men ikke at hun var en transjente. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 3. februar 2021 Skrevet 3. februar 2021 (endret) 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Jo jeg har vært utagerende i voksen alder dessverre. Anonymkode: fef46...32f jeg var utagerende i barn og tenårene, og såg øer og kinderegg som danset i vinduet på soverommet som 5 åring om natta. når jeg ble sinna så satte personalet meg på stol eller la meg på gulvet i skolen og på barneboligen, og vrei armene mine smertefullt bak ryggen om jeg strittet imot. Endret 3. februar 2021 av Blomsterfluen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.