AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 Skrevet 3. februar 2021 Hvis man vanligvis tar de på kvelden og man slutter å ta de, er stemmene tilbake samme kveld og natt da eller tar det lengre tid? Anonymkode: baba0...ac1 0 Siter
kupton Skrevet 3. februar 2021 Skrevet 3. februar 2021 Det kommer alt an på sykdomstilstanden til personen. Noen ganger kan det ta en dag eller to. I andre tilfeller kan det gå noen måneder. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 Skrevet 3. februar 2021 55 minutter siden, kupton skrev: Det kommer alt an på sykdomstilstanden til personen. Noen ganger kan det ta en dag eller to. I andre tilfeller kan det gå noen måneder. Ja men jeg merket at stemmene begynte samme kveld som jeg sluttet. Er det bare innbildning /tilfeldigheter? Anonymkode: baba0...ac1 0 Siter
kupton Skrevet 3. februar 2021 Skrevet 3. februar 2021 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja men jeg merket at stemmene begynte samme kveld som jeg sluttet. Er det bare innbildning /tilfeldigheter? Anonymkode: baba0...ac1 Nei, det kan være helt reelt for deg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.