Gå til innhold

coronasituasjonen tærer på meg, savner jobben.

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen
Skrevet

andre som savner å kunne "leve"! 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir ikke særlig påvirket av det. Lever isolert fra før. Det verste for min del er at mine barn ikke får komme til min mor og stefar. Men vil tro det er veldig tøft for dere som har fått hverdagen snudd på hodet. Er ikke så mye smitte her heller. 

Skrevet

Jeg synes det er mye fram og tilbake, og jeg savner svenskekysten og utlandet. Jobbmessig skulle jeg gjerne vært 100% på hjemmekontor for alltid. 

Blomsterfluen
Skrevet
2 minutter siden, cilie skrev:

Jeg synes det er mye fram og tilbake, og jeg savner svenskekysten og utlandet. Jobbmessig skulle jeg gjerne vært 100% på hjemmekontor for alltid. 

jeg har en jobb som er for uføretrygdede, det er et dagtilbud. vi pleide å være mange der men kommunen har bestemt at vi ikke får være flere enn 2 om gangen. jeg savner de amdre og de får ikke ha besøker. 

Skrevet
7 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

jeg har en jobb som er for uføretrygdede, det er et dagtilbud. vi pleide å være mange der men kommunen har bestemt at vi ikke får være flere enn 2 om gangen. jeg savner de amdre og de får ikke ha besøker. 

Jeg skjønner at det er et savn. Håper det snart åpnes mer for deg. 

Blomsterfluen
Skrevet
55 minutter siden, cilie skrev:

Jeg skjønner at det er et savn. Håper det snart åpnes mer for deg. 

❤️

Skrevet

Jeg savner mye, men situasjonen tærer ikke direkte på meg - så lenge det er et håp om at den ikke varer evig.

Jeg har ikke vært i karantene, så jeg kan snike meg ut ved behov.  

Skrevet

Du er ikke alene, føler på det selv. Håper at ting blir bedre for deg snart.

Blomsterfluen
Skrevet
45 minutter siden, laban skrev:

Jeg savner mye, men situasjonen tærer ikke direkte på meg - så lenge det er et håp om at den ikke varer evig.

Jeg har ikke vært i karantene, så jeg kan snike meg ut ved behov.  

selvom jeg aldri har vært i sån karantene, så er det likevel som om hele Norge er i karantene, fra å gå "leve", vi får jo ikke ha fysisk kontakt som klemmer, bursdagsseldkap og alt gøy utenfor hjemmet. 

Blomsterfluen
Skrevet
16 minutter siden, RamonaK skrev:

Du er ikke alene, føler på det selv. Håper at ting blir bedre for deg snart.

❤️

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...