Gå til innhold

Gjøre ulovlige ting for å med vilje havne i fengsel?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan bor og lever du i dag, siden du vil i fengsel?  

Anonymkode: 81020...bbf

Det handler mer om hvordan jeg har det og hvordan jeg lever. Jeg er dømt til å leve i fangenskap i eget hjem. Da er det bedre å bo i fengsel der man kan snakke med folk å slippe å lage mat. Der man kan jobbe å trene å ha det bra. 

Mvh barnslig og umoden. 

Anonymkode: 5a70a...a09

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det handler mer om hvordan jeg har det og hvordan jeg lever. Jeg er dømt til å leve i fangenskap i eget hjem. Da er det bedre å bo i fengsel der man kan snakke med folk å slippe å lage mat. Der man kan jobbe å trene å ha det bra. 

Mvh barnslig og umoden. 

Anonymkode: 5a70a...a09

Er du autist?

Anonymkode: a5eed...3f5

Dette er bare trist. Å se en person ikke få et tilbud eller ikke ønske å ta imot et tilbud fra helsetjenesten for å få et bedre liv på flere områder (litt usikker hva som gjelder TS), men har åpenbart en stor vilje for å oppnå det h*n tenker er en god løsning, men som er en god løsning på grunnlag av manglende kunnskap om reelle forhold ved å være innsatt i fengsel. Det er nesten slik at jeg håper på at rettsvesenet dømmer TS til en kortvarig fengselsstraff for at den glamoriøse tanken om hvordan det er å være innsatt i fengsel blir drept først som sist. Jeg tror ikke det er det beste for TS sin psykiske helse å være innsatt i fengsel i lengre tid og det vil trolig flere enn meg se - på et eller annet tidspunkt. Om TS ikke har fått med seg alle nyhetsartiklene om alle mangler i fengselsvesenet, hvor uverdig behandling enkelte utsettes for, ansatte som står frem og forteller om dårlige vilkår for ansatte og farlige situasjoner for seg selv og sine kollegaer pga. en systematisk nedbemanning de siste årene, da må TS ha alvorlige problemer med å følge med i nyhetsbildet eller h*n leser bare det h*n selv ønsker om fengselsvesenet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...