Gå til innhold

Mye psykiatri nå - Et forslag.

Anbefalte innlegg

Kunne det være en ide at psykiatritråder holdes på psykiatri, slik at ikke alle tråder ender opp med å handle om psykiatri her inne ?

Bare et forslag altså. Blir litt mye når koselige tråder også ender opp som psykiatritråder. 

Anonymkode: cfb2e...11c

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/459141-mye-psykiatri-n%C3%A5-et-forslag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Naana47
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva feiler det deg, hvor mange psykiatri tråder er det på åpent?

Og du er klar over at du er på et helseforum?

Anonymkode: b6788...259

Selv om dette er et helseforum er det fullt mulig å legge psykiatrirelaterte emner på psykiatriforumet, og la Åpent forum handle om andre ting. 

På den annen side tror jeg ikke det skjer så ofte at psykiatritemaer havner her, så kanskje er det ikke noe reelt problem. Jeg bryr meg ikke så mye om det. 

Endret av Naana47

Annonse

31 minutter siden, Naana47 skrev:

Selv om dette er et helseforum er det fullt mulig å legge psykiatrirelaterte emner på psykiatriforumet, og la Åpent forum handle om andre ting. 

På den annen side tror jeg ikke det skjer så ofte at psykiatritemaer havner her, så kanskje er det ikke noe reelt problem. Jeg bryr meg ikke så mye om det. 

Hvor mange psykiatritråder er der på åpent?

Anonymkode: b6788...259

Prøvde å lese nedover. Kunne ikke finne så mye psykiatri her jeg?. Men selvfølgelig er det jo en del av de samme folka som har psykiske lidelser som er både her og på psykiatri. Er det  du vil at de skal holde seg på « sitt» forum? 

Anonymkode: b03e0...995

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Prøvde å lese nedover. Kunne ikke finne så mye psykiatri her jeg?. Men selvfølgelig er det jo en del av de samme folka som har psykiske lidelser som er både her og på psykiatri. Er det  du vil at de skal holde seg på « sitt» forum? 

Nei, jeg snakker om tråder som starter med noe koselig og som ender opp i psykiatri. 

Det er kjedelig når dette skjer på åpent. Flere faller ut av tråden, når tråden skifter tema til å handle om psykiske lidelser. 

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg snakker om tråder som starter med noe koselig og som ender opp i psykiatri. 

Det er kjedelig når dette skjer på åpent. Flere faller ut av tråden, når tråden skifter tema til å handle om psykiske lidelser. 

Litt dumt uansett forum. Har også opplevd å ta opp personlige psykiske problemer på psykiatri forum som har endt opp med koselige diskusjoner om helt andre ting. Det tenker jeg er like problematisk. 

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Litt dumt uansett forum. Har også opplevd å ta opp personlige psykiske problemer på psykiatri forum som har endt opp med koselige diskusjoner om helt andre ting. Det tenker jeg er like problematisk. 

Jo, men samtidig så er avsporinger fra en tråds tema noe som er en del av forum-verden rett og slett. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...