Gå til innhold

Føler meg ikke syk nok for helsevesenet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er mennesker i full jobb og høyere utdannelse med barn, ektefelle og hele pakka som går til DPS og har gått der i årevis. DPS prioriterer gjerne de ressurssterke over de som er mer " lost case"

Anonymkode: e1fe0...db7

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er mennesker i full jobb og høyere utdannelse med barn, ektefelle og hele pakka som går til DPS og har gått der i årevis. DPS prioriterer gjerne de ressurssterke over de som er mer " lost case"

Syntes det er riktig de prioriterer de som er i arbeid.

Anonymkode: 23d52...e35

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Prioriteringsliste til dps:

De som jobber

De som studerer

De som har barn

De som har kjæreste

De som har venner

De som har hus

De som har bil og sertifikat

.. 

.. 

.. 

.. 

Og helt til slutt, de med ubehandlbar og lavstatusdiagnosen asperger

Anonymkode: 39e9a...899

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jeg enig i. Jeg var hos DPS tidligere men etter jeg ble ufør havnet jeg utenfor psykatrien fordi både de og jeg så at jeg aldri blir frisk uansett. Da er det bedre at noen som er mer verdt en meg fikk plassen min

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jeg enig i. Jeg var hos DPS tidligere men etter jeg ble ufør havnet jeg utenfor psykatrien fordi både de og jeg så at jeg aldri blir frisk uansett. Da er det bedre at noen som er mer verdt en meg fikk plassen min

Fra et økonomisk perspektiv, ja. Men burde ikke de som faktisk er psykest få mest hjelp? Jeg tror nok de fleste egentlig mener det. 

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fra et økonomisk perspektiv, ja. Men burde ikke de som faktisk er psykest få mest hjelp? Jeg tror nok de fleste egentlig mener det. 

Problemet er det at mange som er psyke blir ikke nødvendigvis friskere eller bedre. jeg har vært i psykiatrien i sikkert 15 år til sammen uten noe som helst bedring, og før eller siden så må man jo bare se hvor my ressurser man skal gidde å kaste bort på en person. Samfunnet tjener jo faktisk på at jeg dør, fordi de da slipper å betale trygd til meg og andre velferdsordninger jeg på fattigdomsgrensa er avhengig av.

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Prioriteringsliste til dps:

De som jobber

De som studerer

De som har barn

De som har kjæreste

De som har venner

De som har hus

De som har bil og sertifikat

.. 

.. 

.. 

.. 

Jada Asperger er lavstatus. Vi har fått med oss at du mener det om oss med Asperger. 

Til TS: At du har lappen ser jeg ikke at skulle ha noe som helst å si på om du bør få hjelp eller ikke. Aldri hørt at det er med i noen prioritering. 

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fordi jeg klarer å kjøre bil. 

På dps poliklinikk er det jo faktisk ordentlig syke folk som ikke greier noen ting og så kommer jeg og til og med har sertifikat.. 

Jeg jobbet 35 år i psykiatrien. >95% av mine pasienter klarte å kjøre bil.

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er korrekt at de med ubehandelbare tilstander ikke skal prioriteres. Det fremgår av prioriteringsveilederen. Som jeg har skrevet mange ganger tidligere, finnes det en prioriteringsveileder som skal følges. Denne finner du her.

Det du skriver er bare svada. Akkurat som med Trump, blir ikke tull og tøys og løgner mer sant om de gjentas flere ganger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...