Gå til innhold

Sover du ofte med klærne på?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spør for en venn.

Anonymkode: 8ad22...9f5

Kun om jeg sovner i stolen på stua eller på bussen på vei til eller fra jobb (jada, det gjør jeg omtrent hver gang!). Om jeg går og legger meg i sengen for å sove så ligger jeg naken ja, synes det er pyton å ha klær på når jeg skal sove.

Annonse

13 minutter siden, Lillemus skrev:

Kun om jeg sovner i stolen på stua eller på bussen på vei til eller fra jobb (jada, det gjør jeg omtrent hver gang!). Om jeg går og legger meg i sengen for å sove så ligger jeg naken ja, synes det er pyton å ha klær på når jeg skal sove.

Jeg synes det er helt pyton å ligge naken og har alltid på meg en nattkjole

4 minutter siden, Gondor skrev:

Jeg synes det er helt pyton å ligge naken og har alltid på meg en nattkjole

Nattkjole er det verste plagget av alle! 🤣 Skjørtet som enten krøller seg oppover (om kjolen er kort) eller som beina surrer seg inn i (om kjolen er lang) og som bare er i veien når man skal snu seg... Imponert over de som klarer å ligge i nattkjole! :) 

14 minutter siden, aa-k-j skrev:

Ligger som oftest i bare trusa. Noen ganger har jeg og ei tynn t-skjorte på om det er kaldt. Aldri mer da føler jeg meg klam og ekkel. 

Tenkte på de klærna man går med om dagen. Men det er visst uvanlig .

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenkte på de klærna man går med om dagen. Men det er visst uvanlig .

Hadde ei venninne som gjorde det og hu luktet ofte vondt. Men hu påsto hu var redd for at noen skulle bryte seg inn og voldta hu mens hu sov selv om det var 2 solide låste dører og hu bodde i 2 etasje. Selv tror jeg hu bare brukte det som unnskyldning siden hu gjorde det og når hu hadde overnattingsbesøk. 

59 minutter siden, Lillemus skrev:

Ja greit å ikke kle seg naken på bussen når man føler for en liten lur😅

Anonymkode: b63f4...8f3

Annonse

For meg er det viktig å opprettholde et skille mellom dag og natt mest mulig, og det å kle av seg for natten og pusse tennene har blitt en måte å fortelle kroppen og hodet at nå kan den innstille seg på å sove. Jeg tror også det er sunt for å skille mellom dagens aktiviteter og nattens hvile at man må stå opp å få på seg andre klær - og særlig om sengen blir et sted som er mye brukt på dagtid.

1 time siden, Eva Sofie skrev:

For meg er det viktig å opprettholde et skille mellom dag og natt mest mulig, og det å kle av seg for natten og pusse tennene har blitt en måte å fortelle kroppen og hodet at nå kan den innstille seg på å sove. Jeg tror også det er sunt for å skille mellom dagens aktiviteter og nattens hvile at man må stå opp å få på seg andre klær - og særlig om sengen blir et sted som er mye brukt på dagtid.

Det er akkurat sånn man gjør når man skal lære babyer forskjell på dag og natt. :) Kjempelurt, også for voksne, tror nå jeg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...