Gå til innhold

Får jeg reist før jeg har fått masse rynker eller?

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva

Moteriktig moteriktig, lockdown lockdown. Dette her kommer jo ikke til å bli normalt før om mange år! Så må vi sikkert vente på vaksinering også. Så tar det evigheter. Så havner man stadig bak i køen fordi en irriterende person trenger det mye mer enn deg. Så må du bare bli ett sted og hele livet går forbi fordi aldringsprosessen går fortere enn vi rekker å leve

Fortsetter under...

12 minutter siden, 90tallsbarn skrev:

Moteriktig moteriktig, lockdown lockdown. Dette her kommer jo ikke til å bli normalt før om mange år! Så må vi sikkert vente på vaksinering også. Så tar det evigheter. Så havner man stadig bak i køen fordi en irriterende person trenger det mye mer enn deg. Så må du bare bli ett sted og hele livet går forbi fordi aldringsprosessen går fortere enn vi rekker å leve

Ny dag, nye muligheter til å klage.

Anonymkode: 6771e...3a7

Gjest Naana47
36 minutter siden, 90tallsbarn skrev:

Det går nok raskere over enn vi kanskje frykter. Mener at jeg leste at vi i september vil ha fått vaksinert såpass mange at et normalt liv kan begynne igjen. Jeg og ungene mine har begynt å snakke om tur til Italia sommeren 2021. Gleder meg allerede! 😍

9 minutter siden, Naana47 skrev:

Det går nok raskere over enn vi kanskje frykter. Mener at jeg leste at vi i september vil ha fått vaksinert såpass mange at et normalt liv kan begynne igjen. Jeg og ungene mine har begynt å snakke om tur til Italia sommeren 2021. Gleder meg allerede! 😍

Italia tur til sommeren tror jeg du bare kan glemme.

Annonse

1 time siden, Naana47 skrev:

Skjønner godt at du gleder deg😊

Datteren og jeg har en felles reisekonto som vi sparer jevnt og trutt på. Vi gleder oss veldig til vi kan reise igjen.  Planen er å dra til Spania.  Vi kan låne en leilighet som ligger like ved stranden, så da trenger vi bare flybilletter.  Veldig fint å ha noe sånt å glede seg til😊

UtakknemligDiva
3 minutter siden, emilie321 skrev:

Datteren og jeg har en felles reisekonto som vi sparer jevnt og trutt på. Vi gleder oss veldig til vi kan reise igjen.  Planen er å dra til Spania.  Vi kan låne en leilighet som ligger like ved stranden, så da trenger vi bare flybilletter.  Veldig fint å ha noe sånt å glede seg til😊

Ja det er kjempe fint! Haha, Spania ja, dere er jo norske 😛 men dere om det. Heldige som kjenner noen som låner leilighet til dere da. Det gjør seg med nettverk. De kjedelige folka mine holder kretsen sin så nær seg som mulig..

UtakknemligDiva
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ny dag, nye muligheter til å klage.

Ny dag, nye muligheter. har ikke bare klaget jeg. 
Men jeg blir mer og mer irritert. Og du skal se når det åpner igjen så har sikkert jeg noen sjans til å reise...

Annonse

15 minutter siden, 90tallsbarn skrev:

Ja det er kjempe fint! Haha, Spania ja, dere er jo norske 😛 men dere om det. Heldige som kjenner noen som låner leilighet til dere da. Det gjør seg med nettverk. De kjedelige folka mine holder kretsen sin så nær seg som mulig..

Hva mente du egentlig nå? 

Ja, jeg er heldig som har noen rundt meg. Har ikke så mange, men de jeg har prøver jeg å behandle pent. 

Gjest Naana47
18 minutter siden, 90tallsbarn skrev:

sikker på at du ikke mener 23? 😛 skulle ikke forundre meg om vi ikke får reist i 2022 heller

Jeg håper og tror at mye er gjort innen 22 begynner. I løpet av året nå så blir det bra, tenker jeg. 🙂

Gjest Naana47
25 minutter siden, emilie321 skrev:

Så heldige dere er som kan låne leilighet i Spania da, og ved stranden i tillegg! 🙂 Ja, veldig fint og viktig å ha noe å se fram til og glede seg til! ❤️

12 minutter siden, Naana47 skrev:

Så heldige dere er som kan låne leilighet i Spania da, og ved stranden i tillegg! 🙂 Ja, veldig fint og viktig å ha noe å se fram til og glede seg til! ❤️

Ja, jeg er heldig😊. Det er ganske nylig jeg har fått  den muligheten. Vi hadde flybilletter i oktober -20, men da ble det jo dessverre ikke noe av pga den dumme koronaen.

53 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Siden du snakker om rynker. Tenk så heldige vi er nå som kan sitte inne og slippe å bli utsatt sola som bare gir oss rynker 😁

Hehe, jeg elsker å sole meg året rundt og står med ansiktet mot vintersola alt jeg kan. Smører meg da. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...