Gå til innhold

Kupton, totalt manglene matlyst

Anbefalte innlegg

Det eneste jeg spiser er puffet ris for det smaker ikke noe særlig.  Og sjokolade for det liker jeg ,og så inneholder det mange kalorier så jeg ikke blir for tynn.  

All annen mat byr meg imot. Med en gang jeg prøver å  spiser synes jeg ikke noe om smaken og jeg begynner å tenke på hvor maten kommer fra ,hva den er laget av osv, og det byr meg i mot.Det er så ill at jeg grøsser og blir uvel bare noen snakker om mat de skal spise eller har spist.

Det er blitt et stort problem, familien maser om at jeg må spise og frustrert når jeg ikke spiser opp maten jeg får servert. 

Og nå ønsker DPS blodprøver ,de er bestilt og skal tas neste uke.  

Har hatt det sånn lenge, men ikke så ille som nå,det har vart ca et år. Har ikke depresjon sies det. Kan det være være en form for spiseforstyrrelser? Eller kan det ha sammenheng med negative symptomer, som jeg har? Eller noe annet?

Er det noe jeg kan gjøre?

Anonymkode: effec...199

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/459185-kupton-totalt-manglene-matlyst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tapt  noe vekt,derfor spiser jeg sjokolade for å holde vekten oppe. Har før mistet så mye vekt før at folk blir bekymret, ønsker ikke at det skal skje igjen. Og da spiste jeg vanlig mat,men ikke nok.

Skal høre med psykiater om Remeron, regner med at det er han som skal informere om svaret på blodprøvene.

Anonymkode: effec...199

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...