Gå til innhold

Er jeg for sårbar?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg må slutte å tenke det verste om så mye.

Det tror jeg er en god idé.

2 timer siden, merida skrev:

Hvordan skal man tolke den?

Det finnes ingen svar som alltid vil være riktige. Du ser jo bare her i tråden hvor forskjellige folk er mht. å svare på meldinger. Hvis dere to har hatt slik kontakt lenge, er det lite sannsynlig at en litt lengre pause iblant betyr noe dramatisk.

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå fikk jeg et bilde av henne og sønnen som hadde vært ute i snøen i dag.

Hvis hun har en liten sønn, vil det være mange situasjoner der meldinger ikke har høy prioritet. Sånn er det bare. Hun setter trolig pris på "voksenkontakten" hun har med deg likevel.

6 minutter siden, merida skrev:

Det handler ikke om meg, jeg stilte bare spørsmål rundt det å ønske noen en fin dag, lykke til osv ;) 

Beklager, jeg så ikke at det ene sitatet var ditt. Men ts er også opptatt av å tolke det som egentlig ikke trenger å bety noe. Tror ikke det er mulig å finne noe svar hvis man ikke kjenner personen veldig godt - og selv da kan det forekomme unntak.  

Jeg klarer ikke sette meg helt inn i hva som er kotyme mellom dere , men la oss anta at hun faktisk trekker seg litt unna.

Jeg ville synes det var litt kjedelig, men ville ikke reagert på langt nær så sterkt som deg. Jeg ville ikke følt meg mindre verd.

Jeg tipper det kan bli litt for mye for henne, men bare ro ned en stund. Ikke avskriv vennskapet. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...