AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 Skrevet 7. februar 2021 Lurer på om gruppetimene på min dps blir avlyst denne uken? Jeg kommer nok til å stenge meg inne... jeg blir veldig nervøs av de strenge tiltakene. Har heldigvis ikke time hos psykologen min denne uken, da hun er sykemeldt.. Anonymkode: 91d00...2dd 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7. februar 2021 Skrevet 7. februar 2021 Her er det og litt strengere nå, er mistanke om mutert virus. Best å være forsiktig, men må jo på butikken da. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 Skrevet 7. februar 2021 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lurer på om gruppetimene på min dps blir avlyst denne uken? Jeg kommer nok til å stenge meg inne... jeg blir veldig nervøs av de strenge tiltakene. Har heldigvis ikke time hos psykologen min denne uken, da hun er sykemeldt.. Anonymkode: 91d00...2dd I så fall fortsetter det aller meste digitalt Anonymkode: 53af4...4c7 0 Siter
Eva Sofie Skrevet 7. februar 2021 Skrevet 7. februar 2021 Jeg ser at Bergen kommune på sine nettsider lar frisører, tatovører og hudpleie være åpent - dette var jo stengt i fjor vår. De sier det skal kun vare en uke, men jeg synes det virker underlig å ha dette åpent i en så alvorlig situasjon. Folk burde klare å holde seg uten disse tjenestene i en uke. Om det bare blir en uke, gjenstår å se. https://www.bergen.kommune.no/hvaskjer/tema/koronavirus/siste-nytt/forsterkede-nasjonale-smitteverntiltak-i-bergensregionen 1 Siter
Kalevaala Skrevet 7. februar 2021 Skrevet 7. februar 2021 1 time siden, Eva Sofie skrev: Jeg ser at Bergen kommune på sine nettsider lar frisører, tatovører og hudpleie være åpent - dette var jo stengt i fjor vår. De sier det skal kun vare en uke, men jeg synes det virker underlig å ha dette åpent i en så alvorlig situasjon. Folk burde klare å holde seg uten disse tjenestene i en uke. Om det bare blir en uke, gjenstår å se. https://www.bergen.kommune.no/hvaskjer/tema/koronavirus/siste-nytt/forsterkede-nasjonale-smitteverntiltak-i-bergensregionen Jeg tror det har skjedd noe med vurderingen av risikoen for denne typen tjenester, for disse var også oppe i Nordre Follo og omegn da det ble full lockdown der for to uker siden. Antakelig har erfaring og forskning vist at risikoen er svært lav. 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.