Gå til innhold

Vekt og kroppsproblem


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 182 høy nå og veide meg nå og jeg veier 61 kg! For en uke siden veide jeg 59. Jeg har vært nede på 54 og den stabile vekten har vært 58-59kg

Har spist ekstremt i det siste nå. Hver time. Proteinbarer, trener mer styrke, pizza, fordi jeg har fått konstant sultfølelse. Men mtp min høyde er regelen min at jeg må være mindre. Jeg må veie mindre fordi jeg ikke vil bli stor 😕 men jrg er mer stabil psykisk når jeg veier litt mer

Anonymkode: 061fc...a71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 182 høy nå og veide meg nå og jeg veier 61 kg! For en uke siden veide jeg 59. Jeg har vært nede på 54 og den stabile vekten har vært 58-59kg

Har spist ekstremt i det siste nå. Hver time. Proteinbarer, trener mer styrke, pizza, fordi jeg har fått konstant sultfølelse. Men mtp min høyde er regelen min at jeg må være mindre. Jeg må veie mindre fordi jeg ikke vil bli stor 😕 men jrg er mer stabil psykisk når jeg veier litt mer

Anonymkode: 061fc...a71

Din regel? hva slags regel er dette? gjelder den kun deg eller alle du ser?

Anonymkode: 5b310...9f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Din regel? hva slags regel er dette? gjelder den kun deg eller alle du ser?

Anonymkode: 5b310...9f0

Jeg kan ikke bestemme hva andre skal veie så det gjelder først og fremst meg selv. Men jeg er bekymret for kloden og at vi blir større så vi kontrollere oss. Jeg liker bare ikke helt at jeg har gått opp i vekt. For jeg er redd jeg kanskje raser opp til 90 eller noe. 

Anonymkode: 061fc...a71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men mtp min høyde er regelen min at jeg må være mindre.

Det var litt av en regel. De fleste er enige om at "regelen" noen liker å bruke - at man bør veie tallet man er over meteren minus 10, altså 82 - 10 = 72 i ditt tilfelle - er for streng. 

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men jeg er bekymret for kloden og at vi blir større så vi kontrollere oss.

Jeg tror det betyr lite for kloden om du veier 58 eller 61 eller 65 kg. Da spiller det større rolle hva du spiser - og hva du bedriver når du ikke spiser. 

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For jeg er redd jeg kanskje raser opp til 90 eller noe. 

Ingen "raser" opp 30 kg under normale forhold. 

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

men jeg er mer stabil psykisk når jeg veier litt mer

Du er svært slank uansett, så det er en liten pris å betale for mer stabil psyke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...