Gå til innhold

Kan man ha tilbakevennende autisme?

Anbefalte innlegg

Det kan da være mye vi ikke vet enda, selv om vi tror vi vet  alt. Plutselig en dag kanskje det står at det er mulig å ha tilbakevennende autisme. 
Man kan jo ha tilbakevennende depresjon, og jeg forstår at dette kan gå på kjemi.
Autisme er noen hjernedeler som er ødelagt, skadet eller har fått en "feilform", men disse kan da vel kanskje ha perioder der de klarer å fungere noenlunde normalt? Isåfall de som er mildt rammet.

Anonymkode: a7f7c...06b

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/459228-kan-man-ha-tilbakevennende-autisme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje du heller har psykose? Et av symptomene på psykose er jo autisme, og i slike psykose tilfeller så vil jo autismen komme i perioder.. 

Anonymkode: dd503...332

jeg har vært testet for psykose! Men jeg har ikke det. Jeg hører aldri stemmer og jeg ser ikke ting som ikke er der.
Jeg kan noen ganger la være å gå inn på butikken hvis jeg ser en viss persons bil stå utenfor der, men det er fordi dette er en person jeg liker og vil ikke møte vedkommende på butikken. 
Har alltid vært slik når jeg har likt noen. Jeg passer alltid på fordi jeg ikke liker å bare plutselig se slike jeg liker. 
Jeg kan jo noen ganger bli redd for at de ser tankene mine, at de vet at jeg liker dem. Men jeg vet jo at slik ikke er mulig for det har jeg blit foralt mange ganger og jeg ser heller ikke andres tanker. Så jeg når jeg tror at noen andre liker meg, tenker jeg at dette er ønsketenking fra min side :) 

Anonymkode: a7f7c...06b

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje du heller har psykose? Et av symptomene på psykose er jo autisme, og i slike psykose tilfeller så vil jo autismen komme i perioder.. 

Nå bare prøver du. 

Anonymkode: 05cfa...f9f

Annonse

5 minutter siden, kupton skrev:

Fravær av hallusinasjoner er ikke bevis på fravær av psykose.

Kan man ha psykose om man verken har hallusinasjoner eller hører stemmer eller har vrangforestillinger? Bare lurer

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...