AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 Del Skrevet 7. februar 2021 Kanskje er det noen dårlige dager, for jeg har jo hatt dager i livet i alle aldre der jeg ikke føler jeg ser bra ut. Men jeg har fått ting som har kommet med alderen og det er liksom kjipt at ungdomsgløden er i ferd bort. Jeg har igjen 1 år til jeg blir 30. Og i 30 årerne synes jeg mange mister gløden. Jeg har fått åreknuter, men har operert vekk noen. De var akkurat store nok til å dekkes, og så fikk jeg rabatt hos han som opererte de vekk fordi han sa at det er synd at så pen jente som meg skulle gå rundt med de der. Jeg har igjen noen kosmetiske, han tok bare de største. Men disse får jeg ikke dekket , men skulle få rabatt på dette også for leggene var så fine ellers sa han. Åreknuter er både vondt og stygt. Jeg bruker også linser av og til, spesielt nå det er så kaldt for brillene dugger og deretter iser de. Men jeg får så stygge øyne! De tørker, jeg har i dråper, men de tåler ikke linser like bra lenger. Jeg blir sånn stirrende i blikket. Når jeg blir varm har det begynt å komme til syne ei blodåre i panna, i tillegg får jeg gigantiske årer på hendene når jeg er varm ser ut som mannehender. Det er ingen vits å fortelle meg at jeg skal sette utseendet sist i livet. Så klart bør en ikke tro all verdi ligger i utseendet, men det er en brutal fakta at utseende har faktisk LITT å si og kan åpne dører og gjøre livet lettere enn til noen som ikke har det. Jeg legger ikke alt i utseendet, men jeg synes bare det er kjipt at det ungdommelige forsvinner og at jeg kanskje begynner å få litt hengekjaker og har mer rynker når jeg smiler. Jeg synes det er så ufint med denne tørre huden vi får i 30 årene.. Anonymkode: f292d...756 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/459233-synes-jeg-har-blitt-s%C3%A5-veldig-mye-eldre-bare-det-siste-%C3%A5ret/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 Del Skrevet 7. februar 2021 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje er det noen dårlige dager, for jeg har jo hatt dager i livet i alle aldre der jeg ikke føler jeg ser bra ut. Men jeg har fått ting som har kommet med alderen og det er liksom kjipt at ungdomsgløden er i ferd bort. Jeg har igjen 1 år til jeg blir 30. Og i 30 årerne synes jeg mange mister gløden. Jeg har fått åreknuter, men har operert vekk noen. De var akkurat store nok til å dekkes, og så fikk jeg rabatt hos han som opererte de vekk fordi han sa at det er synd at så pen jente som meg skulle gå rundt med de der. Jeg har igjen noen kosmetiske, han tok bare de største. Men disse får jeg ikke dekket , men skulle få rabatt på dette også for leggene var så fine ellers sa han. Åreknuter er både vondt og stygt. Jeg bruker også linser av og til, spesielt nå det er så kaldt for brillene dugger og deretter iser de. Men jeg får så stygge øyne! De tørker, jeg har i dråper, men de tåler ikke linser like bra lenger. Jeg blir sånn stirrende i blikket. Når jeg blir varm har det begynt å komme til syne ei blodåre i panna, i tillegg får jeg gigantiske årer på hendene når jeg er varm ser ut som mannehender. Det er ingen vits å fortelle meg at jeg skal sette utseendet sist i livet. Så klart bør en ikke tro all verdi ligger i utseendet, men det er en brutal fakta at utseende har faktisk LITT å si og kan åpne dører og gjøre livet lettere enn til noen som ikke har det. Jeg legger ikke alt i utseendet, men jeg synes bare det er kjipt at det ungdommelige forsvinner og at jeg kanskje begynner å få litt hengekjaker og har mer rynker når jeg smiler. Jeg synes det er så ufint med denne tørre huden vi får i 30 årene.. Anonymkode: f292d...756 Sånn er livet. Anonymkode: 7b2cc...418 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/459233-synes-jeg-har-blitt-s%C3%A5-veldig-mye-eldre-bare-det-siste-%C3%A5ret/#findComment-4023075 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 Del Skrevet 7. februar 2021 Jeg syns ikke det du beskriver høres normalt ut for en 29 åring. jeg fylte 29 nå nettopp og jeg opplever ingenting av det du beskriver. Anonymkode: 02441...896 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/459233-synes-jeg-har-blitt-s%C3%A5-veldig-mye-eldre-bare-det-siste-%C3%A5ret/#findComment-4023078 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 Del Skrevet 8. februar 2021 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg syns ikke det du beskriver høres normalt ut for en 29 åring. jeg fylte 29 nå nettopp og jeg opplever ingenting av det du beskriver. Anonymkode: 02441...896 vi er ganske dårlige kvalitet hvis dette er normalt for en 29 åring. Men jeg er vel en kjedelig vanlig 29- åring da. Synes det er så mye finere med stram hud, ikke slik helt stram, men ungdommelig. jeg er vel litt for gjennomsnittlig likevel, slik som heller får hengehud. Anonymkode: f292d...756 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/459233-synes-jeg-har-blitt-s%C3%A5-veldig-mye-eldre-bare-det-siste-%C3%A5ret/#findComment-4023131 Del på andre sider Flere delingsvalg…
UtakknemligDiva Skrevet 12. februar 2021 Del Skrevet 12. februar 2021 Hvorfor må den jævla kroppen vår kopiere foreldrene? Hvorfor kunne ikke kroppen min drite i å få de jævla åreknutene til mamma? Men dette er enda en grunn til jeg ikke skal ha barn. Jeg skal ut med 22.000 snart nå igjen, for å ta vekk styggheten. Men pga mine paykiske plager blir jeg kanskje for syk til å jobbe og da blir økonomien begrenset og da må jeg ha de da. Det er jo sure peng likevel, pga dårlige dritt gener liksom. Men jeg tenker det er best før prisene stiger. Men dette er slik som kommer tilbake da. Dritt gener 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/459233-synes-jeg-har-blitt-s%C3%A5-veldig-mye-eldre-bare-det-siste-%C3%A5ret/#findComment-4024406 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 Del Skrevet 13. februar 2021 46 minutter siden, 90tallsbarn skrev: Hvorfor kunne ikke kroppen min drite i å få de jævla åreknutene til mamma? Hvorfor kan ikke du drite i å poste så jævla mange negative innlegg? Anonymkode: 3c7f7...e5a 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/459233-synes-jeg-har-blitt-s%C3%A5-veldig-mye-eldre-bare-det-siste-%C3%A5ret/#findComment-4024414 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.