Gå til innhold

Hvor mange henger her inne egentlig? Opptelling

Anbefalte innlegg

Jeg skriver som regel som anonym, men jeg er innom stort sett hver dag og leser de trådene som interesserer meg og svarer også innimellom. Jeg har ikke Asperger, men tilbakevendende depresjoner og angstlidelser. Å ha et forum som dette er fin terapi.

Anonymkode: 864bd...eb5

Fortsetter under...

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så det var 76 visninger på innlegget nå. Så noen og sytti da kanskje😅

Anonymkode: 3ba4b...a6b

Visninger er hvor mange som har sett tråden. De aller fleste visninger på denne siden er fra google og ikke fra faste brukere, derfor blir tallet ofte høyere enn aktive brukere.

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Leste at admin estimerte faste brukere til å være rundt 15. Med 9 (jmfr spørreundersøkelse) med aurismespekterforstyrrelser blir det 6 friske eller med andre forstyrrelser el diagnoser. Lykke til! 

Anonymkode: bb5f3...85c

Det er et litt høyere antall nå faktisk, vil anta rundt 20-25 faktisk, men som flere sier, er man her som AB så vet jeg jo ikke om det er samme person som skriver igjen og igjen, eller om det er flere. Men aktive nick er rundt dette.

Admin

3 minutter siden, Admin skrev:

Det er et litt høyere antall nå faktisk, vil anta rundt 20-25 faktisk, men som flere sier, er man her som AB så vet jeg jo ikke om det er samme person som skriver igjen og igjen, eller om det er flere. Men aktive nick er rundt dette.

Admin

Snakker du nå om aktive brukere på psykiatriforumet eller på dol generellt?

Akkurat nå, Lillemus skrev:

Snakker du nå om aktive brukere på psykiatriforumet eller på dol generellt?

Å ja, hjernen min er kanskje innstilt på hele forumet det. Men de fleste er overalt syntes jeg. Noen under nick, noen under AB.

Admin

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...